Egguthenting

Jeg ble ikke susa av tablettene før etter uttaket var ferdig, så da var jeg i super form og dro med mannen på shopping, da skulle jeg gi meg selv premie for å ha vært flink :hilarious:
Men sier som flere her, greit med litt behagelige klær, ellers er det ikke så mye annet jeg kommer på i hvertfall :)
Lenge til uttak eller? :)
I morgen tidlig:nailbiting::D

Hvordan gikk det? :)

Mitt første uttak var mer ubehagelig enn det andre. Og var mer øm etterpå første gangen. Tror det hjalp at jeg var mer avslappet sist. :)

Hvordan gikk det? :)

Mitt første uttak var mer ubehagelig enn det andre. Og var mer øm etterpå første gangen. Tror det hjalp at jeg var mer avslappet sist. :)
Jeg var veldig rolig og klarte å slappe av, ble skikkelig ør av medisin jeg fikk i forkant:wacky: Gikk bra i starten, men det ble veldig ubehagelig på venstre side etter halvparten av folliklene var tømt.. Ble blek og svett etterpå det var ferdig, så var redd jeg skulle besvime:oops: Et par saftglass og 15min på senga etterpå, så var jeg klar for å dra igjen:)
Fikk ut 13 egg.

Jeg var veldig rolig og klarte å slappe av, ble skikkelig ør av medisin jeg fikk i forkant:wacky: Gikk bra i starten, men det ble veldig ubehagelig på venstre side etter halvparten av folliklene var tømt.. Ble blek og svett etterpå det var ferdig, så var redd jeg skulle besvime:oops: Et par saftglass og 15min på senga etterpå, så var jeg klar for å dra igjen:)
Fikk ut 13 egg.

Så bra, god fangst også :)
Alltid litt skummelt når en ikke har vært gjennom det før. Merket selv at andre forsøk gikk mye bedre både psykisk og fysisk, for da visste jeg litt mer hva jeg gikk til. Test imorgen for resultat.

Lykke til videre og håper du får/fikk inn gullegget :happy:

Så bra, god fangst også :)
Alltid litt skummelt når en ikke har vært gjennom det før. Merket selv at andre forsøk gikk mye bedre både psykisk og fysisk, for da visste jeg litt mer hva jeg gikk til. Test imorgen for resultat.

Lykke til videre og håper du får/fikk inn gullegget :happy:
Tusen takk!
Fikk bare 2 befruktet, så har få satt inn ett tredagers i går:) Håper virkelig det var gullegget, fikk ingen på frys.

Back
Topp