Jeg klarer heeelt sikkert å ta en ny test i morgen, haha! Det er jo en mulighet for at el var seinere enn antattmå morgendagen komme fort!
Testet du?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klarer heeelt sikkert å ta en ny test i morgen, haha! Det er jo en mulighet for at el var seinere enn antattmå morgendagen komme fort!

Sakte men sikkert sterkere, her er fra i dagTestet du?![]()

Sakte men sikkert sterkere, her er fra i dag
Vis vedlegget 297982
Fikk "gravid 1-2" med CB digital også![]()

Er jeg gravid eller ikke. Det er 2 dager til jeg skal ha mensen. Tok 2 tester i går og en i dag. de er så svak at jeg kan ikke tro det... tenk om ukestesten viser gravid men det er feil??.. de andre er svak blå. hadde MA for 5 mnd siden så jeg er så redd for å bli skuffet eller det er feil! hva tror dere?

Bli BABYSakte men sikkert sterkere, her er fra i dag
Vis vedlegget 297982
Fikk "gravid 1-2" med CB digital også![]()

Sjå der ja![]()

Ser jo kjempe lovendes utLitt progresjon her
Hcg var på 68 14 dpo, noe jeg syns var vel lavt. (ivf så befruktningsdato er nøyaktig)
16 dpo var den gått opp til 259 som et innafor!
Ny hcg blodprøve i morgen, får da svar torsdag, og igjen ny prøve på mandagkrysser alt jeg har nå!
Hadde håpet at test streken var sterkere en kontrollstreken i dag, men!
Jeg hadde dette på flere slike tester, så jeg sendte mail til rfsu og spurte... Svaret til den var selvfølgelig, som alle andre som produserer gtester, hvis streken er så svak at man må myse eller vri og vende på den for å se den, så er den ikke å regne som positiv... Men det hjelper jo ikke for en testetøs, for å vri og vende og myse er jo det vi gjør!Hei! Fra en testetøs til en annen, kan noen hjelpe meg?
Jeg har tatt RFSU test tidlig, tre dager på rad. Er i dag 10 eller 11 DPO.
Det jeg har lagt merke til er at streken er blitt tydeligere de siste dagene, innenfor tiden man skal lese av testen. Men, etter hvert blir den svakere igjen og man kan nesten ikke se den. Er dette vanlig og hva betyr det?
Første bildet er etter 5 min, neste etter 10 min og siste etter 30 min.

Er stygt redd jeg forlater forumet i august uten positive G testerJa, da ble det min tur
Krysser fingrene for deg i neste pp![]()
Åååå! GRATULERER SÅ MYE RAINBOWDASH

dette var virkelig fortjent , krysser fingre og bein for terminspire 
Gratulerer!!!!!

fantastisk! Nå ble jeg oppriktig kjempeglad! Krysser absolutt alt jeg har for deg!HURRA BABY
SÅ KOSLIGTEr det ebay tester One step så ta ein Anna test for å være sikker. Håper det ikkje er tulle strekEr dette babystrek?? Første ordentlige pp, trodde aldri det ville skje så fort
12 dpo