.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at det lureste er å bare tåle det kanskje? Om du spiser nok for din kropp er det jo ikke vits å spise masse mer bare fordi hodet nå i en periode lurer deg til å tro at du er mer sulten.noen som har noen gode mettende tips? Blir sulten innen en time eller to etter jeg har spist. Jeg spiser oss nesten ut av husethavregrøt metter ingenting og ikke skiver heller. Må liksom en kraftig middag til for at det skal sitte unna litt. Kommer til å trille snart!
Jeg tenker at det lureste er å bare tåle det kanskje? Om du spiser nok for din kropp er det jo ikke vits å spise masse mer bare fordi hodet nå i en periode lurer deg til å tro at du er mer sulten.
Jeg hadde det sånn forrige svangerskap og da spiste jeg foooor mye!! Jeg gikk opp halve kroppsvekten min, 24 kg! Det var for mye og ødela føttene mine :/
Blir jo ikke å «sulte» deg dersom du spiser vanlig selv om du kjenner på sultfølelsen.Det er lettere sagt en gjort! Jeg brekker meg og kaster opp galle av sult! Så sulten er ekte! Hadde samme ulvehunger med nr 1 og gikk opp mye! Men jeg tror heller på kraftigere kost en å sulte meg![]()
Jeg spiser heller lite og ofte. Blir sånn pangsulten ut av det blå, nærmest. Spiser mye mer enn før, men er bare så ekstremt sulten. Hva med å knaske på en gulrot? Og så spise andre ting som tar litt tid å spise? Synes det hjelper å småspise litt før pangsulten kommer, for når jeg først blir ekstremt sulten så er det helt paniske tilstander. Blir helt skjelven og føler jeg skal besvime av sult. Så prøver å unngå den følelsen.noen som har noen gode mettende tips? Blir sulten innen en time eller to etter jeg har spist. Jeg spiser oss nesten ut av husethavregrøt metter ingenting og ikke skiver heller. Må liksom en kraftig middag til for at det skal sitte unna litt. Kommer til å trille snart!
Ellers forandrer jeg mye på hva jeg spiser, for føler meg liksom kvalm og blir uggen bare av tanken på noe som jeg nylig har spist. Så klarer liksom ikke samme maten ofte, bortsett fra yoghurt. Men bytter på smakene. Ellers synes jeg grønnsaker er fristende, og ostesmørbrød. Noe som virkelig metter, sånn generelt, er jo proteiner. Så kjøp deg en biff. Eller enda bedre: gryterett med linser eller wraps med grønnsaker og bønner. Bønner og linser metter veldig bra uten at du får «klump» i magen. Lettere å fordøye.Jeg spiser heller lite og ofte. Blir sånn pangsulten ut av det blå, nærmest. Spiser mye mer enn før, men er bare så ekstremt sulten. Hva med å knaske på en gulrot? Og så spise andre ting som tar litt tid å spise? Synes det hjelper å småspise litt før pangsulten kommer, for når jeg først blir ekstremt sulten så er det helt paniske tilstander. Blir helt skjelven og føler jeg skal besvime av sult. Så prøver å unngå den følelsen.