Min første UL i morgen, 9+0. Tar ingenting for gitt her.

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Mistet to ganger i høst, og har fortsatt ikke blitt overbevist om at det skal gå bra denne gangen, til tross for masse symptomer og høy hcg-måling. Ble henvist til TUL av fastlegen men sykehuset ringte og avviste meg. Så nå har jeg bestilt en privat UL imorgen, er da 9+0.

Har ingen grunn til å tro at noe er galt men klarer ikke å tro at det skal gå bra heller. Lurer på om jeg får sove i natt:)
 
Skjønner absolutt dine tanker. Er 8+0 i morgen og skal på første UL, har aldri mistet i SA, men likevel er jeg redd for MA eller at noe annet er galt. Jeg er glad jeg har time på formiddagen slik at dagen ikke blir så lang. Håper du får sove i natt, og at opplevelsen din i morgen blir fin. Krysser fingrene for oss begge:)
 
Skjønner tankene dine så godt! Ikke noe godt med slike tanker, men alt er nok i skjønneste orden! Håper du får en fin opplevelse på ul! Masse lykke til:)
 
Ønsker deg masse lykke til! :Heartred Trøst deg med at det for de fleste heldigvis går bra! Skjønner likevel nervøsiteten din da jeg selv går rundt og bekymrer meg hele tiden selv om jeg ikke har no grunn til det...
 
Også 8+0 og bestilt TUL i morgen. Trenger den forsikringa, selv om jeg aldri har mistet før (dette er første). Så dårlig at sykehuset avviste deg! Lykke til i morgen :)
 
Skjønner absolutt dine tanker. Er 8+0 i morgen og skal på første UL, har aldri mistet i SA, men likevel er jeg redd for MA eller at noe annet er galt. Jeg er glad jeg har time på formiddagen slik at dagen ikke blir så lang. Håper du får sove i natt, og at opplevelsen din i morgen blir fin. Krysser fingrene for oss begge:)
Masse lykke til selv:)
 
Masse lykke til :) Det går nok supert
 
Lykke til!
 
Lykke til! Når har du time?
 
Hei jenter!
Hadde time nå kl.10:30. En fantastisk opplevelse, og verdens snilleste lege! Fikk hilse på en 2,25 cm lang, liten gummibjørn med et sterkt og fint hjerte. Alle (foreløpige) kroppsdeler på rett plass, satser på at resten også havner på rett plass etter hvert:) Termin omtrent som da jeg regnet med, så holder meg til den. 20.des:)
Jeg dør:Heartbigred
 

Vedlegg

  • E047743C-878C-4AE1-AD94-414C3EF135CF.jpeg
    E047743C-878C-4AE1-AD94-414C3EF135CF.jpeg
    39,9 KB · Visninger: 34
Gratulerer! Så bra :D
 
Back
Topp