Skimter noe! Vet av erfaring at de første svake positive ikke er enkle å fange på bildeHar tatt en ny test i dag som var tydeligere. Det nederste bildet er da det hadde tørket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter noe! Vet av erfaring at de første svake positive ikke er enkle å fange på bildeHar tatt en ny test i dag som var tydeligere. Det nederste bildet er da det hadde tørket
Der er noeHar tatt en ny test i dag som var tydeligere. Det nederste bildet er da det hadde tørket

Der er noe![]()
Ser dessverre ingenting her13 dpo.. burde vel vært en ordentlig strek nå, om det skulle gått veien..
![]()
13 dpo.. burde vel vært en ordentlig strek nå, om det skulle gått veien..
![]()
13 dpo.. burde vel vært en ordentlig strek nå, om det skulle gått veien..
![]()
Jeg ser ingenting.Ser antydning til strek her, men CB testene er ganske kjente for skygge tidlig...
God kveld!
Akkurat ankommet ny ladning tidligtest fra ebay, så da måtte jeg jo prøveer tidlig, så jeg har ikke stor forventning. Men jeg ble litt usikker, skimter dere noe?

Ser ingen ting13 dpo.. burde vel vært en ordentlig strek nå, om det skulle gått veien..
![]()
Skimter noe. Liter lite på dei testane men håper det er noe på gangGod kveld!
Akkurat ankommet ny ladning tidligtest fra ebay, så da måtte jeg jo prøveer tidlig, så jeg har ikke stor forventning. Men jeg ble litt usikker, skimter dere noe?

God kveld!
Jeg forstår ingenting! Blødningene kommer noen timer, så forsvinner det igjen
Måtte teste igjen da.. Jeg syntes streken er litt mer synlig enn testen fra torsdag.. Enda såpass svak at jeg vet ikke hva jeg skal tro
Ser dere noe?
Skimter noe her ja!God kveld!
Ser strek, men som du selv sier veeeeldig svakJeg forstår ingenting! Blødningene kommer noen timer, så forsvinner det igjen
Måtte teste igjen da.. Jeg syntes streken er litt mer synlig enn testen fra torsdag.. Enda såpass svak at jeg vet ikke hva jeg skal tro
Ser dere noe?