Første kontroll

At det går an å glemme å kjøpe den..:banghead: Kjøpte alt det andre når vi var på Riksen forrige uke, men droppa den, da den måtte rett i kjøleskap.. Har glemt å bestille den på apoteket her, men kan bestille innen 15 i morgen for levering fredag morgen.. :oops:
Det blir nok litt til med sprøyter, så du har nok litt tid :) Jeg og tok ut her, bor også på bygda. Bestilte tidlig og da hadde de den morgenen etter. Men lå lenge i kjøleskap her, sammen med to pakker Gonal-F. Ligger fortsatt ei uåpna pakke Gonal inni der.

Hvilken sprøytedag er du på i morgen Starlight?

Det blir nok litt til med sprøyter, så du har nok litt tid :) Jeg og tok ut her, bor også på bygda. Bestilte tidlig og da hadde de den morgenen etter. Men lå lenge i kjøleskap her, sammen med to pakker Gonal-F. Ligger fortsatt ei uåpna pakke Gonal inni der.
Håper virkelig det:rolleyes:
Legen som tok gu forrige torsdag sa at vi antagelig kunne reservere helga til uttak..
Nybegynner:bag::facepalm:

Håper virkelig det:rolleyes:
Legen som tok gu forrige torsdag sa at vi antagelig kunne reservere helga til uttak..
Nybegynner:bag::facepalm:
Riksen tar ikke uttak i helga. Bare mandag til fredag.

Men kan hende at det er noen apotek som har inne, om du tar en runde?

Ja, jeg får bare ta en runde:)
Så rart legen sa det dao_O Håper virkelig du har rett for mitt tilfelle:D
Jeg har hatt en kontroll der en lørdag. Og da sa de at de helst ikke ville ha uttak i helgene. Få på jobb da :)
Så kan hende at du må vente til mandag.

Men jeg hadde nok bestilt opp sprøyta fort i morgen ja :)

Jeg har hatt en kontroll der en lørdag. Og da sa de at de helst ikke ville ha uttak i helgene. Få på jobb da :)
Så kan hende at du må vente til mandag.

Men jeg hadde nok bestilt opp sprøyta fort i morgen ja :)
Ja, skal gjøre det:) men går det bra, om folliklene er store nok og bra nå i morgen? Har ikke noe å si om man fortsetter et par dager på sprøyte da?:)

Ja, skal gjøre det:) men går det bra, om folliklene er store nok og bra nå i morgen? Har ikke noe å si om man fortsetter et par dager på sprøyte da?:)
Ikke så satt inn på dette her, så ikke sikker.
Du får høre i morgen :) Kan fort hende at du trenger noen dager til. Og da løser det seg selv :)
Jeg har alltid begynt på torsdager, hatt siste kontroll mandag, satt EL sprøyta mandag og uttak torsdag.
Alltid endt likt, av en eller annen grunn.

Spent på det samme, første kontroll etter sprøytestart her også i morgen:)
Er det mange som får ta eggløsningssprøyte allerede første da tro? Den har jeg ikke kjøpt enda:wideyed:

Jeg trenger ikke flere kontroller :) skal kun gå på gonal-f t.o.m i morgen, fyremadel på lørdag og EL sprøytene skal settes lørdag kveld :D

Jeg trenger ikke flere kontroller :) skal kun gå på gonal-f t.o.m i morgen, fyremadel på lørdag og EL sprøytene skal settes lørdag kveld :D
Så bra:)
Jeg skulle øke dosa litt på gonal-f t.o.m søndag, så ny kontroll på mandag igjen:D Største var 12mm i dag:)

Så bra:)
Jeg skulle øke dosa litt på gonal-f t.o.m søndag, så ny kontroll på mandag igjen:D Største var 12mm i dag:)

Det var jo bra da :D Da blir det innsett på deg også neste uke! :D

Første gang her, så er ukjent med hva som er bra og dårlig:D men gynekolog hørdes fornøyd ut, så da er jeg det og!:) 5mm slimhinne, er det bra?o_O

Ingen anelse :confused::confused: Min er på 9mm nå. :shy:
Vil jo heller ha kvalitet enn kvantitet.. Så selv om jeg har mange eggposer på gang, vil jeg heller ha få og skikkelig gode egg enn mange umodne og i dårlig kvalitet.

Ingen anelse :confused::confused: Min er på 9mm nå. :shy:
Vil jo heller ha kvalitet enn kvantitet.. Så selv om jeg har mange eggposer på gang, vil jeg heller ha få og skikkelig gode egg enn mange umodne og i dårlig kvalitet.
Ja, enig der:)
Krysser fingrene for gode egg på oss begge:D

Back
Topp