Hvordan var deres opplevelse av første kontrollen?
Hvordan så deres forlikkler ut?
Hvordan så deres forlikkler ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første kontrollen hadde jeg rundt 15 follikler, det største var på rundt 12mm.. så måtte gå noen dager til og økte dosen.
Varte ca 10-15min maks. Mye kjøring til haugesund for så liten tid, heldigvis bare den første kontrollen som er der![]()
Mine var mellom 11 og 14 stort nå. Første forsøk var de rundt 10 bare.
Hvor mye var dosen du ble først satt på?Hvor mye økte du til?
Hvor mange dager ekstra?
![]()

Gikk en uke på gonal f 150 ie, var så på kontroll der de sa jeg skulle øke dosen til 200, tok den dosen 5 dager før ovitrelle sprøyta ble satt.
Jeg startet med gonal f på en torsdag og hadde uttak torsdag nøyaktig to uker etter![]()
Jeg husker ikke størrelse, men har alltid kun vært på en kontroll før uttak. Har da vært 8-10 follikler i fin størrelse. Fått ut alt fra 9-16 egg![]()
Ja, det er fint antall det! De sier vel 10-12 er gjennomsnittet og et fint antall!Det er jo kjempe bra!![]()
Ja okiJeg har lavere dose enn deg
125iE. Så blir spennende å se på torsdag
![]()
krysser fingrene på att alt går braJa, det er fint antall det! De sier vel 10-12 er gjennomsnittet og et fint antall!
Ja det blir spennende å se hvordan du ligger an og responderer på medisinenekrysser fingrene på att alt går bra
![]()
Da har vi omtrent like lang vei med kollektivt.
Samboer kjører i dag, så da bruker vi 1 time og 6 minutter, uten rush til Riksen.
Lykke til i dag
Blir spennende med oppdatering![]()
Var sikker på at det var 8. JegEr i morgenikke i dag
Lykke til i dag du da![]()

At det går an å glemme å kjøpe den..De fleste må nok gå flere dager på sprøyter
Eggløsningssprøyta må raskt i kjøleskap, så den kan kjøpes og legges dit.
Jeg hadde min lenge i skapet før jeg fikk beskjed om å ta den
Men alltid fått beskjed på dagen når den skal tas.
Kjøpte alt det andre når vi var på Riksen forrige uke, men droppa den, da den måtte rett i kjøleskap.. Har glemt å bestille den på apoteket her, men kan bestille innen 15 i morgen for levering fredag morgen.. Jeg har kunnet ta eggløsningssprøyta etter første kontrollSpent på det samme, første kontroll etter sprøytestart her også i morgen
Er det mange som får ta eggløsningssprøyte allerede første da tro? Den har jeg ikke kjøpt enda![]()