Første kontroll

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Hvordan var deres opplevelse av første kontrollen?
Hvordan så deres forlikkler ut?

Mine var mellom 11 og 14 stort nå. Første forsøk var de rundt 10 bare.

Første kontrollen hadde jeg rundt 15 follikler, det største var på rundt 12mm.. så måtte gå noen dager til og økte dosen.
Varte ca 10-15min maks. Mye kjøring til haugesund for så liten tid, heldigvis bare den første kontrollen som er der:)

Første kontrollen hadde jeg rundt 15 follikler, det største var på rundt 12mm.. så måtte gå noen dager til og økte dosen.
Varte ca 10-15min maks. Mye kjøring til haugesund for så liten tid, heldigvis bare den første kontrollen som er der:)

Hvor mye var dosen du ble først satt på? :) Hvor mye økte du til? :) Hvor mange dager ekstra? :)

Hvor mye var dosen du ble først satt på? :) Hvor mye økte du til? :) Hvor mange dager ekstra? :)

Gikk en uke på gonal f 150 ie, var så på kontroll der de sa jeg skulle øke dosen til 200, tok den dosen 5 dager før ovitrelle sprøyta ble satt.
Jeg startet med gonal f på en torsdag og hadde uttak torsdag nøyaktig to uker etter :happy:

Jeg husker ikke størrelse, men har alltid kun vært på en kontroll før uttak. Har da vært 8-10 follikler i fin størrelse. Fått ut alt fra 9-16 egg:)

Gikk en uke på gonal f 150 ie, var så på kontroll der de sa jeg skulle øke dosen til 200, tok den dosen 5 dager før ovitrelle sprøyta ble satt.
Jeg startet med gonal f på en torsdag og hadde uttak torsdag nøyaktig to uker etter :happy:

Ja oki :) Jeg har lavere dose enn deg :) 125iE. Så blir spennende å se på torsdag :)

Jeg husker ikke størrelse, men har alltid kun vært på en kontroll før uttak. Har da vært 8-10 follikler i fin størrelse. Fått ut alt fra 9-16 egg:)

Det er jo kjempe bra! :D

Ja det blir spennende å se hvordan du ligger an og responderer på medisinene:happy: krysser fingrene på att alt går bra:)

Ja, er jo 2 timers busstur hver vei, så får mer enn nok tid til å skrive på ;)

Da har vi omtrent like lang vei med kollektivt.
Samboer kjører i dag, så da bruker vi 1 time og 6 minutter, uten rush til Riksen.

Lykke til i dag :)
Blir spennende med oppdatering :)

Da har vi omtrent like lang vei med kollektivt.
Samboer kjører i dag, så da bruker vi 1 time og 6 minutter, uten rush til Riksen.

Lykke til i dag :)
Blir spennende med oppdatering :)

Er i morgen :) ikke i dag ;)
Lykke til i dag du da :D

Spent på det samme, første kontroll etter sprøytestart her også i morgen:)
Er det mange som får ta eggløsningssprøyte allerede første da tro? Den har jeg ikke kjøpt enda:wideyed:

De fleste må nok gå flere dager på sprøyter :)

Eggløsningssprøyta må raskt i kjøleskap, så den kan kjøpes og legges dit.
Jeg hadde min lenge i skapet før jeg fikk beskjed om å ta den :)
Men alltid fått beskjed på dagen når den skal tas.

De fleste må nok gå flere dager på sprøyter :)

Eggløsningssprøyta må raskt i kjøleskap, så den kan kjøpes og legges dit.
Jeg hadde min lenge i skapet før jeg fikk beskjed om å ta den :)
Men alltid fått beskjed på dagen når den skal tas.
At det går an å glemme å kjøpe den..:banghead: Kjøpte alt det andre når vi var på Riksen forrige uke, men droppa den, da den måtte rett i kjøleskap.. Har glemt å bestille den på apoteket her, men kan bestille innen 15 i morgen for levering fredag morgen.. :oops:

Back
Topp