Lutinus og menskopp

lillespøn

Elsker forumet
Jeg blir alltid så sår av Lutinus, siden det konstant er vått nedentil. Så kom jeg til å tenke på at om jeg bruker menskopp etter at den er satt inn, da får jeg ikke samme problemet, og slipper kanskje å blø og sprekke opp fra ytre kjønnsorgan neste gang. Noen som har prøvd/tenker at det ikke er en god idè?

Jeg tenker at hvis du har hatt innsett ville jeg absolutt ikke brukt menskopp i frykt for at den bare suger ut hele greia :eek:

Jeg har fått beskjed om ikke å bruke pinnen på Lutinusen, og vil tro at en menskopp er enda større og kan irritere enda mer oppi der.

Men jeg klarer ikke tampong en gang, under mensen, fordi det er ubehagelig, så jeg hadde aldri klart å bruke menskopp :sorry:

Jeg har fått beskjed om ikke å bruke pinnen på Lutinusen, og vil tro at en menskopp er enda større og kan irritere enda mer oppi der.

Men jeg klarer ikke tampong en gang, under mensen, fordi det er ubehagelig, så jeg hadde aldri klart å bruke menskopp :sorry:

Du sier noe der! Er vel bare å holde ut da.

I tillegg til det de andre sier her ville lutinusen samla seg i koppen, istedet for å trekke inn i slimhinnene, så ikke gjør det :rolleyes:

Helt sant, skal ikke gjør det:smug:
Har vurdert det en million ganger selv, for det er noe skikkelig dritt! Det jeg tror har redda meg denne gangen er faktisk canesten. Jeg hadde en skikkelignsoppinfeksjon nå før innsett, og en pille jeg ikke husker navnet på og smøring med canesten nedi der tror jeg har hjulpet masse på sårhet, rifter, sopp osv :rolleyes:

Jeg har faktisk brukt tena lady truseinnlegg når jeg har att lutinus. Fikk det som tips fra en venninne med litt erfaring fra dette ;) Synes det hjelper bedre enn vanlig truseinnlegg mot fukt, og fikk ikke sopp den gangen jeg brukte tena :)

Back
Topp