Endring av regler på skjult forum!

Gutt2015Jente2016Lille2019

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Da er avstemningen klar på skjult forum, dere som har hatt tilgang den siste tiden, men som mistet tilgangen nå nylig er hjertelig velkommen tilbake :) Det blir ingen krav til aktivitet der, men selvfølgelig koselig med alle som bidrar med noen ord :)
Send en pm til meg for å få tilgang igjen :)

PS, det vil bli sjekket at dere har hatt tilgang tidligere og nylig har mistet tilgangen :)
 
Jeg har hatt tilgang og har mistet den nå.. men fortsatt ikke fått den tilbake [emoji849]
 
Da er avstemningen klar på skjult forum, dere som har hatt tilgang den siste tiden, men som mistet tilgangen nå nylig er hjertelig velkommen tilbake :) Det blir ingen krav til aktivitet der, men selvfølgelig koselig med alle som bidrar med noen ord :)
Send en pm til meg for å få tilgang igjen :)

PS, det vil bli sjekket at dere har hatt tilgang tidligere og nylig har mistet tilgangen :)
Jeg vil ha tilgang :)
 
Siden vi er veldig aktive og folk deler mye på vårt skjulte forum må vi ta en felles avgjørelse via avstemning om hva vi skal gjøre i et slikt tilfelle :)
Okei :) ellers har det ikke noe for seg :p det er jo ikke liv her lenger, vet at mange av de der inne kjenner meg :) har vært her på forumet i 5 år ;)
 
Da er avstemningen klar på skjult forum, dere som har hatt tilgang den siste tiden, men som mistet tilgangen nå nylig er hjertelig velkommen tilbake :) Det blir ingen krav til aktivitet der, men selvfølgelig koselig med alle som bidrar med noen ord :)
Send en pm til meg for å få tilgang igjen :)

PS, det vil bli sjekket at dere har hatt tilgang tidligere og nylig har mistet tilgangen :)

Jeg har hatt tilgang tidligere og vil gjerne bli med igjen?:happy:
 
Back
Topp