Studenter ?

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
noen flere studenter her ?

Tenkte det var greit å dele tips og triks nå i eksamens perioden.

Har som følger :
14 mai historie
20 mai matte 2p
21mai norsk skriftlig
23 mai nynorsk skriftlig
24 mai Matte 1p
28 mai norsk muntlig
19 juni naturfag
 
Jeg har 3 eksamener, altfor dårlig til å lese da.. Konsentrasjonen er ikke helt på topp som gravid og med en 2 åring.. :/

R1 - 21 mai
R2 - 24 mai
Fysikk 1 - 11 juni
 
Hadde oppgaveinnlevering 12. april, første eksamen i dag kl 9-10 (multiple choice), og muntlig senere i dag.
Så er jeg ferdig
 
Innlevering av hjemmeksamen/oppgave på 20-25 sider 15.mai og innlevering av mappe på tilsammen 20-25 sider bestående av 3 artikler til samme dato :O hjælp
Og delvis hjemmeværende med ettåring. Mannen har fått tatt litt fri nå siste 2 ukene så alt har ca blitt gjort på den tida. Var ikke helt klar over hvorslitsomt høst og vinter, første sykdom av alt med smårolling skulle bli :p

Muntlig eksamen i begynnelsen av juni.


Heia oss
 
Har hatt 3 hjemmeeksamener på 2000 ord hver. Ex fact og pedagogikk.

Har skriftlig eksamen 14 mai i pedagogikk.

Håper jeg står på alle, så jeg slipper konte!

Har minste hjemme og er gravid og har hyperemesis, så har ikke vært så lett dette semesteret!
 
Jeg har allerede hatt 4 muntlige eksamener og har eksamen hver dag i uken etter 17 mai. 2P, engelsk skriftlig, norsk skriftlig, nynorsk skriftlig og 1P.
 
Har hatt 3 hjemmeeksamener på 2000 ord hver. Ex fact og pedagogikk.

Har skriftlig eksamen 14 mai i pedagogikk.

Håper jeg står på alle, så jeg slipper konte!

Har minste hjemme og er gravid og har hyperemesis, så har ikke vært så lett dette semesteret!

Å kjære ! Bra jobba. Det må være tøft
 
Har tre eksamener i vår.
en i ex.phil som jeg er ferdig med, en i samfunnsvitenskapelig metode og en i klassisk sosiologi. Krysser fingrene for at jeg står på alle tre!
 
Har en 5timers eksamen 3 juni, å så fagprøve (vet ikke datoen):bookworm:
 
Har praktisk muntlig eksamen 23.mai, så er jeg feeeeerdig!!
Hater muntlig, så det blir å pugge begreper og teoretikere :bag:
 
Back
Topp