Trenger råd - endret søvnmønster!

Bolina

Andre møte med forumet
Hei! Min lille på 7,5 mnd har plutselig blitt skikkelig vanskelig på nettene. Våkner hvert tiende minutt og gråter og det eneste som funker er pupp eller byssing. Vil ikke ligge alene i sengen sin. Sover på vårt rom. Før ammet jeg cirka 2-3 ganger om natten. Dette er tredje natten hun er slik...

Noen erfaringer? Og evt hvor lenge en slik periode varer?
 
Hei! Min lille på 7,5 mnd har plutselig blitt skikkelig vanskelig på nettene. Våkner hvert tiende minutt og gråter og det eneste som funker er pupp eller byssing. Vil ikke ligge alene i sengen sin. Sover på vårt rom. Før ammet jeg cirka 2-3 ganger om natten. Dette er tredje natten hun er slik...

Noen erfaringer? Og evt hvor lenge en slik periode varer?
Kan det være tenner som er på vei?
 
Vi har hatt noen sånne runder vi og. Eneste som hjelper er pupp og/eller nærhet
Vekslende hvor lenge de varer, men det snur igjen etter hvert
 
Hei! Min lille på 7,5 mnd har plutselig blitt skikkelig vanskelig på nettene. Våkner hvert tiende minutt og gråter og det eneste som funker er pupp eller byssing. Vil ikke ligge alene i sengen sin. Sover på vårt rom. Før ammet jeg cirka 2-3 ganger om natten. Dette er tredje natten hun er slik...

Noen erfaringer? Og evt hvor lenge en slik periode varer?

Sniker
Utviklingstrinn og/eller 8 måneders søvnregresjon. Starter det rett etter babyen har sovnet, eller senere på natta? (kan såklart inntreffe før 8 mnd også). Isåfall er det en periode som forhåpentligvis ikke vare mer enn 3-4 uke. Som kjennes veldig lenge når man sover elendig.
Håper det blir bedre snart ❤️
 
Samme her, hjelper bare med pupp og nærhet, og bare være tilstede og trøste. Håper det går over snart. Tenker hele tiden at det må være tenner som plager, men ingen tenner i sikte her.
 
Sniker
Utviklingstrinn og/eller 8 måneders søvnregresjon. Starter det rett etter babyen har sovnet, eller senere på natta? (kan såklart inntreffe før 8 mnd også). Isåfall er det en periode som forhåpentligvis ikke vare mer enn 3-4 uke. Som kjennes veldig lenge når man sover elendig.
Håper det blir bedre snart ❤️
Det skjer som regel rett etter at hun har sovnet... fra cirka kl 23-00 sover hun som regel godt og tungt! Krysser fingrene for at det går over!
 
Det skjer som regel rett etter at hun har sovnet... fra cirka kl 23-00 sover hun som regel godt og tungt! Krysser fingrene for at det går over!

Da tenker jeg hun sliter med å finne dyp søvn. Hatt perioder der vi ikke har gjort annet enn å fly inn og ut av soverommet helt til jeg får lagt meg. Men det går over, la oss bare håpe det blir snart ❤️
 
Hei! Min lille på 7,5 mnd har plutselig blitt skikkelig vanskelig på nettene. Våkner hvert tiende minutt og gråter og det eneste som funker er pupp eller byssing. Vil ikke ligge alene i sengen sin. Sover på vårt rom. Før ammet jeg cirka 2-3 ganger om natten. Dette er tredje natten hun er slik...

Noen erfaringer? Og evt hvor lenge en slik periode varer?

Kan det være tenner? Mini her har også hatt noen slike netter i sammenheng med at det har kommet tenner.
Fryktelig slitsomt med slike perioder
Kan ikke se/kjenne noen, men er jo mulig det...


Ser at hele melding min ikke kom med der. Har hatt noen slike netter her også, tror at det har vært på grunn av tenner, men har også fått beskjed om at det kan være utviklingstrinn. Ikke så lett å forstå seg på de små alltid.
Håper det går over snart, vet hvor slitsomt det er når det står på.
 
Hørtes veldig kjent ut! Her har det vært sånn i sikkert 3-4 uker...husker ikke lenger. Vært sykdom og tenner inne i bildet...nå vet jeg ikke, men er vel utviklingstrinn kanskje. Her er han mest urolig fra 23 og utover og det ender som regel med at vi samsover! Da får vi litt søvn ihvertfall :)
 
Back
Topp