Oss testetøser imellom

Tok denne testen litt tidligere idag, på utvannet urin.
Er 2 dager over ikm.
Åpnet den og redigerte til invert. streken som jeg ser selv kom innen 5 min :wacky:
den er rosa når jeg ser den, blir bare fryktelig dårlig kvalitet på bildene.

Hva tenker dere? Ser det ut som en skyggestrek?

Ser streken! I mrg er den sterkere ❤️☺️

Tok denne testen litt tidligere idag, på utvannet urin.
Er 2 dager over ikm.
Åpnet den og redigerte til invert. streken som jeg ser selv kom innen 5 min :wacky:
den er rosa når jeg ser den, blir bare fryktelig dårlig kvalitet på bildene.

Hva tenker dere? Ser det ut som en skyggestrek?
Der er jo noe på gang :excited001

Blendahvit test 9dpo, er det i det heletatt håp da?
Jeg har tidligere fått svake streker 9dpo ved graviditeter, og føler alle her inne får streker allerede 7-8-9dpo. Men nå er testene heeelt blendahvite på 9dpo (både morgen og kveld).

Jeg har blødd siden i går morges:( 10DPO i dag. Bare pittelitt lyserosa gjennom dagen i går, men det har tatt seg opp litt, så nå er det som en mens. Kanskje mindre. MEN! Jeg tok test i går morges som var negativ, og så la jeg jo ut den cb testen som jeg lurte litt på, og nå når jeg stod opp tok jeg denne som streken kom opp med en gang, mye sterkere enn i går. Jeg tok jo en eBay test i går kveld også som det ble en skygge på. Litt svakere enn den jeg tok i dag. Hva skjer?:banghead::banghead::banghead::banghead:

41dccde9-037e-45e3-a311-8a15562d2fa1-jpeg.296749

Vedlegg

• 41DCCDE9-037E-45E3-A311-8A15562D2FA1.jpeg
    41DCCDE9-037E-45E3-A311-8A15562D2FA1.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 381
Jeg har blødd siden i går morges:( 10DPO i dag. Bare pittelitt lyserosa gjennom dagen i går, men det har tatt seg opp litt, så nå er det som en mens. Kanskje mindre. MEN! Jeg tok test i går morges som var negativ, og så la jeg jo ut den cb testen som jeg lurte litt på, og nå når jeg stod opp tok jeg denne som streken kom opp med en gang, mye sterkere enn i går. Jeg tok jo en eBay test i går kveld også som det ble en skygge på. Litt svakere enn den jeg tok i dag. Hva skjer?:banghead::banghead::banghead::banghead:

41dccde9-037e-45e3-a311-8a15562d2fa1-jpeg.296749
Det er jo strek :excited001

Jeg har tidligere fått svake streker 9dpo ved graviditeter, og føler alle her inne får streker allerede 7-8-9dpo. Men nå er testene heeelt blendahvite på 9dpo (både morgen og kveld).

Mange som ikke får positiv før senere, jeg føler meg gravid men fikk blenda hvit på 11 dpo kveld igåro_O

Dummeste jeg har lest på lenge.. Serr, det er de færreste som får positiv før 10 DPO, og mange får ikke positiv test før nærmere IKM. Så selvsagt er håp :hilarious::p:D

Å, se hva som lyste mot meg i dag! :love7
Ingen tvil lenger, i hvert fall. Nå får vi håpe den holder seg godt fast! ❤️

Vedlegg

• 833FB19D-23C5-491B-9DED-21A4DD36DFC5.jpeg
    833FB19D-23C5-491B-9DED-21A4DD36DFC5.jpeg
    20,6 KB · Visninger: 95
Tusen takk <3 ikke helt gått opp for meg enda :) alt bra med deg da ? <3
Endelig satt den ! Veldig moro :) nå må den bare spire og vokse seg stor ! :love017 jada , har hatt noen heftige mnd sengeliggende med hyperemesis , men nå er formen stigende endelig :love017 21 uker på vei med en veldig aktiv liten gutt i magen :Heartblue og fortsatt går jeg automatisk inn her på vi som prøver for og oppdatere meg , svangerskapet går litt for fort trur jeglaughing6

Veldig lurt, bruker jo så mye penger på disse testene :smiley-ashamed008

Ja, det er sant. Denne er forsåvidt også kostbar, spesielt de to første månedene, da ber den om testpinner i veldig mange dager. En pakke koster vel nesten 500, med 20 testpinner og 4 g-testpinner. Så kommer jo monitoren i tillegg, men den kjøpte jeg brukt.

Verdt hver krone i hvert fall. Har prøvd på nr 3 i snart et år, ikke fått det til. Nå er det 2.pp med monitoren, og der satt den!

Back
Topp