Hvor sover mannen?Husker ikkje korleis det er å dela seng med andre enn ungene eg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor sover mannen?Husker ikkje korleis det er å dela seng med andre enn ungene eg![]()
Nei, jeg mangler altfor mange innleggFornøyd med hvordan du ligger an?Sitter og spiser kveldsmat etter å ha sovnet under legging. Så sulten!
Ååhhh....skjønnerEg er skilt, vert det siden starten av 2015![]()
Ja. På alder med mine eldste så det er kjekt for ungene. Bare harmonerer ikke med å få kjøpt de skoene f. Eks å ha dem her fredag til søndag. Men ungene ville elske det så da får jeg finne omveier til skoene. Alt går.Skjønner du ikke vil overlate pass til din mamma og pappa jada er det nok lurere at du stiller opp..
Men barna der er vel på alder med dine, husker jeg riktig?![]()
He he enig

Husker ikkje korleis det er å dela seng med andre enn ungene eg![]()
Ååhhh....skjønnerikke fått med meg det jeg
![]()
Du får nok ikkje med deg alt, ganske ny under dette nicket Da er det jo noe annet. Men jeg er vant til å ha mannen der
Samme her, får si meg fornøyd med å være på lista. April har flydd med bursdagsfeiringer x 3 og påsken og solen, og konfirmasjon denne helgen... Mye i april for deg også?Nei, jeg mangler altfor mange innlegg
Hva spiser du?![]()
Har kun dagen i morgen til rådighet
Flyet går på kvelden...
Utvilsomt en vanesakJa det er ein forskjell. Eg lika å ha senga aleine![]()
Var en tøff dag i går , det henger liksom litt igjen selv om dagen i dag har vært braTror?![]()
KjipernUsj, dramatikk på jobb...
Må kose seg selv om det er mye styr rundtSå bra![]()
Det er detAlltid godt å komme hjem![]()
På fotballanleggetDugnad hvor?![]()
Uff da, hva skjer?
Hektisk vakt?![]()
Skulle innom en bruker for å gi ut medisiner og ordne mat. Mens vi står og prater så begynner h*n å si rare ting, blir stiv i blikket og faller rett bakover. På gulvet blir h*n liggende i kramper, så jeg hiver meg ned, legger h*n i stabilt sideleie og holder litt fast så h*n ikke skader seg. Alt mens jeg ringer sykepleier og sier "kom nå, *** har et anfall!".Hva skjer?