⚘ Apriltråden ⚘

Vi får prøve, hjelper godt med dere skravlehøner her inne :D
Syns egentlig det har vært ganske stille her inne den siste tiden.
Er en stund mellom hver gang jeg er innom, og da er det ikke kommet mange innlegg siden sist :rolleyes:
Kanskje det tar seg opp nå de siste dagene av måneden...

Er en stund mellom hver gang jeg er innom, og da er det ikke kommet mange innlegg siden sist :rolleyes:

Vi får gire opp, vi e flere som mangler en del, men jeg for min del hjar rett og slett lite tid før lørdag etter kl 16, jeg skal være på skolen det meste av tiden mellom jobb i dag og da. Bortsett fra natten, den tar min mann

Åh men er andre premier da dom er fine
Det er helt riktig. Jeg har en gutt som elsker lego, men jeg hadde blitt veldig glad uansett om jeg skulle ha vunnet noe annet:) Har nok bare hengt meg litt oppi det siden jeg tenkte det fra starten av:p

Vi får gire opp, vi e flere som mangler en del, men jeg for min del hjar rett og slett lite tid før lørdag etter kl 16, jeg skal være på skolen det meste av tiden mellom jobb i dag og da. Bortsett fra natten, den tar min mann
Hele helgen forsvinner i konfirmasjonsfeiring begge dagene, så dette spørs for min del.

Så er det sas-streik og samboer står på venteliste for å komme seg hjem. Hmmm

Hele helgen forsvinner i konfirmasjonsfeiring begge dagene, så dette spørs for min del.

Så er det sas-streik og samboer står på venteliste for å komme seg hjem. Hmmm
Her blir det eksamenslesing lørdag, og deler av søndagen.
På søndag kveld flyr jeg til Bergen.

Håper han ikke må vente for lenge.
Mulighet for tog?

Men mange her inne er flinke til å komme på ting å skravle om :p jeg er ikke alltid så flink til det :rolleyes: spørs om det ikke tar seg opp nå mot slutten, ja :D

Det er nå jeg har tid:p imorgen jobber jeg kveldsvakt og søndag skal vi feire frøkna:)

Her blir det eksamenslesing lørdag, og deler av søndagen.
På søndag kveld flyr jeg til Bergen.

Håper han ikke må vente for lenge.
Mulighet for tog?
God lesing :)

Står i kø for to fly, og alternativ var visst leiebil eller buss.:) Spent på når han kommer, mulig må jeg gå i første del med barna. Har vært i dåp ol før med barna uten ham, nesten mer vanlig enn å dra alle fire pga den reisingen.

Det er nå jeg har tid:p imorgen jobber jeg kveldsvakt og søndag skal vi feire frøkna:)
Men nå stikker jeg og handler og er opptatt til 20 eller 21 antakelig og deretter i morgen fra frokost til 16

Back
Topp