Endra smaksløker?

MaiMor19

Forelsket i forumet
Er det noen flere som syntes mat blir ekstra sterkt nå på slutten av svangerskapet? Jeg har spist mat på vanlig måte frem til de siste ukene, men har nå merket at jeg reagerer mer på sterk mat enn tidligere. Taco med mild saus og mildt krydder er kjempesterkt, og guacamole som jeg er så glad i er nesten vondt å spise :eek:
Steker innimellom spekeskinke i panna for å ha på pasta, risotto, salat etc, men de siste ukene har det smakt så salt at det ikke er godt lenger :(

Noen flere som har det på samme måten?
 
Ikke helt der, men jeg hater ananas, aldri likt det, men det viser seg at jentungen elsker det. Spiste det på pizza hos svigermor for å være høflig, og på vei hjem den kvelden måtte jeg stoppe innom butikken å kjøpe
 
Jeg takler ikke spaghettisaus lenger :hilarious: Her går det helt fint med hot tacosaus som normalt heldigvis :hilarious:
 
Hahaha artig... Ikke så sterke reaksjoner som deg.

Men etter de andre graviditetene mine har jeg blitt sykt glad i rå mat som sushi og blodig/medium biff + div annen mat jeg ikke spiste for noen år tilbake... 9 mnd med div gjør noe med kroppen :hilarious:
 
Hahaha artig... Ikke så sterke reaksjoner som deg.

Men etter de andre graviditetene mine har jeg blitt sykt glad i rå mat som sushi og blodig/medium biff + div annen mat jeg ikke spiste for noen år tilbake... 9 mnd med div gjør noe med kroppen :hilarious:

Kroppen er rar noen ganger! Er veldig spent på om jeg får noen ting som blir annerledes etter fødsel. Og om jeg får avsmak på noe jeg har spist en del av i graviditeten... :hilarious:
 
Jeg takler ikke spaghettisaus lenger :hilarious: Her går det helt fint med hot tacosaus som normalt heldigvis :hilarious:

Vi er rare under svangerskap! Håper du får tilbake lysten på spaghettisaus etter fødsel!
Hadde taco igjen på fredag, og da ble det uten saus, halvt krydder på kjøttet og avocado uten guacamolekrydder i :happy: Det gikk bedre for meg :rolleyes:
 
Last edited:
Ikke merket det. Stappet og åt sterk mat på slutten for å forsøke å sette igang ting hehe. . Men luktesansen er på vei tilbake og jeg kan endelig nyte lukten av kjeller igjen! (ja vet jeg er rar, men har alltid elsket lukten av kjeller :hilarious:) den har vært borte hele svangerskapet.
 
Back
Topp