⚘ Apriltråden ⚘

Beklager mitt ekstreme fravær den siste tiden, men mye å gjøre på jobb, og når jeg først har tid til å sitte ned så leser jeg til eksamen som nærmer seg....

Det er da helt lov å ha fokus der.

Etter eksamen..... Da kan du senke skuldrene, slappe av og skravle det du har lyst?

Det er da helt lov å ha fokus der.

Etter eksamen..... Da kan du senke skuldrene, slappe av og skravle det du har lyst?
Håper da det...
Kanskje jeg til og med får litt mer tid til trening igjen :rolleyes:

Juhu..
Rart jeg ikke er meg selv i dag.
Ekstremspredning av bjørkepollen i dag :bag:
Uhh, "bare" kraftig her.

Eldste som er allergisk men han plages visst ikke så mye i år. Han tar aerius hver dag og jeg drypper øynene hans på kvelden. Han synes ikke han trenger om morgenen, jeg er ikke enig men han er så gammel at jeg sloss ikke på det.

Jey, kalenderen min stemmer! Wooohoo!

Fiiiiin tå ha en kalender som stemmer

Det har ikke koret mellomste synger i, hver semesterplan vi får står det oppført en konsert eller lignende med dato og ukedag som ikke stemmer med min kalender. (og hver gang jeg spørr, er det min kalender som stemmer ;) )

Da har lillemor og jeg vannet bedende. Det var for tørt til at frøene våre vil spire. Det var jo ikke tørt da vi sådde, men har bare vært strående sol siden.

Og så har vi landet inne. Det føles på en måte for varmt ute. Det er 20 grader og det er jo ikke for varmt Det er vel bare det at jeg ikke har byttet ut buksa med noe lettere
Hva har dere sådd?:)

Hva har dere sådd?:)
sukkererter i all hovedsak og plantet jordbærplanter... Jeg strødde ut litt gressløk i et hjørne og litt salat i et annet.

Ja, og ringblomst i blomsterbedet. Minner meg på at jeg skal så et par sånne inne så jeg vet hva jeg ser etter når jeg luker....

Back
Topp