17.mai

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Hvordan opplever dere det?
For meg så er det skikkelig hardt. Ikke at jeg går rundt og sutrer over det, men det merkes ja. I fjor var vi hjemme. Det var utrolig deilig. (vi har ikke barn) I år skal vi nok ut og spise med hans familie.
Det er sårt altså. veldig sårt..

Jeg fikk sammenbrudd på 17.mai for noen år siden. Det var mens vi ventet på å starte med IVF. Vi hadde en fra før da, men ønsket om nr 2 gikk helt til hodet på meg. Kan tenke meg det er tøft for deg:Heartred

Hvordan opplever dere det?
For meg så er det skikkelig hardt. Ikke at jeg går rundt og sutrer over det, men det merkes ja. I fjor var vi hjemme. Det var utrolig deilig. (vi har ikke barn) I år skal vi nok ut og spise med hans familie.
Det er sårt altså. veldig sårt..

Det kommer litt an på. I fjor var vi i byen med min familie, og der var stilen høy sjampisfaktor da mine søsken og søskenbarn ikke har barn de heller.

I år skal vi på bygden til mannens søster, der er det tog etterfulgt av pilkast, melkespann og lykkehjul. Etter det drar vi hjem til dem og spiser god mat:happy:
Savnet er definitivt størst på feiring nummer to, men klarer å glede meg over tantebarna og kose meg sammen med dem:D

Jeg har ikke orka tanken siden jeg ble prøver i 2007. Jeg var russ det året, svartruss, og det er vel siste året jeg gikk i tog og var med på den feiringa...:rolleyes:

Det gikk veldig greit med eksen, for han likte seg hjemme.

Men samboer spiller i korps som går i tre tog. Jeg har aldri vært ute å sett på han. Venter hjemme, også reiser vi og spiser sammen med foreldra hans og søstera.

Jeg kjenner jeg går mot 17. mai med blandende følelser. Testdato 14. mai, så alt er liksom avhengig av hvordan det går:nailbiting:

Håper vi feirer 17 mai med baby i magen i år ❤️

Signerer denne! Jeg har akkurat fått innsett 17.mai, så håper det bare er begynnelsen!

17 mai er en dag jeg ikke liker. Har aldri gjort det, men det har ingenting med barn å gjøre da. Syntes bare hele dagen er stress :eek:

Jeg kan kanskje teste på 17. Mai jeg :confused:

Egentlig hadde mamma termin med meg den dagen... :angelic:

Vi har ikke så mye å gjøre egentlig.. ingen å se på i tog osv.. så de siste årene har det ikke blitt til så mye... elsket 17 mai før.. men nå er det mer en fridag man kan sove lenge.. enn så lenge håper jeg

Det er en dag man blir minnet på hvor ubrukelig en er synes jeg...
Kunne godt bare ha hoppa over dagen. 12. gangen som prøver dagen kommer.

Back
Topp