Navn med V?

Bkno4827382

Andre møte med forumet
ligger her med en liten jente, og usikker på om navnet vi hadde tenkt på føles riktig til henne ❤️
Hjelp oss gjerne med forslag til navn med V (liker lyden), gjerne litt «sprettent/vilter» navn, eller klassisk/staut ❤️
 
ligger her med en liten jente, og usikker på om navnet vi hadde tenkt på føles riktig til henne ❤️
Hjelp oss gjerne med forslag til navn med V (liker lyden), gjerne litt «sprettent/vilter» navn, eller klassisk/staut ❤️
Vilma, Villemo, Vera, Veronika, Vanessa, Vilje, Vanja
 
Vala, Valda, Valdine, Valentina, Valeria, Valny, Vanda, Vania, Vanja, Vanya, Vedel, Vega, Velma, Veline, Veli, Vehild, Vendel, Vendela, Venera, Venja, Venny, Verena, Verina, Vibeke, Vida, Vidun, Vilda, Vilhelmine, Vilja, Villemina, Vilma, Vina, Viola, Viona, Vita, Viveka, Vivian, Vår, Vårin :)
 
Villemo, Vendela, Vida, Vera, Vanja, Vivi, Vivian.

Evelina, Liva,
 
Viola, Veronika, Vanessa, Vibeke, Vienna (min favoritt)
 
Victoria? Vilja?

Hvis jeg forsto det riktig og v ikke trengte å være forbokstav så er disse også mulige
Olivia, Ava, Lavinia, Evelina, Eva
:)
 
Valdis
Vedis
Viel
Vilgun / Vilgunn
Vilrun
Vivel
 
Datteren vår heter Lauvøy og det navnet stammer fra norrøn mytologi hvor moren te ugangsguden Loke het Lauvøy. Dessuten ble hun født på høsten og dermed passer det fint med dagens moderne tolkning av navnet; øy av løv

Ellers synes jeg Vårin og Vilja er fint!
 
Datteren vår heter Lauvøy og det navnet stammer fra norrøn mytologi hvor moren te ugangsguden Loke het Lauvøy. Dessuten ble hun født på høsten og dermed passer det fint med dagens moderne tolkning av navnet; øy av løv

Ellers synes jeg Vårin og Vilja er fint!
Dette må jeg jo bare like :D
 
Vilja, vanja, vanessa, vilde, vårinn, vårunn, villemo, veronika, victoria, vår
 
Alvilde, Vilja, Villemo, vilma :)
 
Back
Topp