i håp om at lillegull skal komme i april
har termin 6.mai men nå er jeg så lei, klarer ikke fungere i hverdagen med kraftig bekkenløsning som gjør at jeg ikke klarer å bevege meg en meter uten krykker. Er hoven i beina og hatt konstant hodepine i 10 dager. Beklager å komme inn her og bare syte 
Slimproppen gikk natt til tirsdag og har hatt stikninger i nedre del av magen + lysken og mensensmerter. Har flere ganger blitt helt satt ut og må stoppe opp for å puste meg gjennom men blir så skuffa når det stopper.
Åssen går det med dere?

Slimproppen gikk natt til tirsdag og har hatt stikninger i nedre del av magen + lysken og mensensmerter. Har flere ganger blitt helt satt ut og må stoppe opp for å puste meg gjennom men blir så skuffa når det stopper.
Åssen går det med dere?
masse lykke til! Heier på deg! 
også var det disse såre brystene da 
gratulerer så masse 

Prøver vel egentlig bare å holde meg i gang med litt gåturer. Uten å slite meg ut selvfølgelig.. Men skal si i fra hvis det er noe som plutselig funker
fikk visst ikke lov til det.. er så kjedelig å føle seg så ubrukelig.. han er ute å maler huset og lager middag osv osv, og jeg føler bare at jeg er i veien og lager mer jobb for han..