⚘ Apriltråden ⚘

Flere som er på jobb i dag? :D
10-16 :P

Jobber på kjøpesenter og det er overraskende mange folk her :eek::eek:
Åpna for 9minutter siden :confused:
Nei! Jeg har FRI i dag!! :D Jobba fredag-torsdag med mest bare kveldsvakter, så jeg føler disse dagene med fri er vel fortjent :P fredag og søndag forrige uke var helt ekstrem..

God morgen! Nettopp fått ordnet meg en liten kaffekopp, og synes jeg hører eldste kvikne til der oppe :)

Neida, men tror ikke jeg kommer i mål med trådene til førstepremien :p lever enda på premien fra sist mnd :angelic::D
Det vil jeg tro du hadde klart :) jeg er så nyskjerrig så her er sjeldent problem Hehe . Stemmer hva vant du igjrn?

God morgen :happy: her er vi akkurat ferdig med frokosten. Så nå er det litt husarbeid , klipping av plenen og så middagsbesøk som står på planen :happy:

Deilig med kaffe:) på kopp nr 2 her

Spesielt når man er litt kald og trøtt :P fått i meg masse annen væske, men kaffekoppen var rimelig herlig akkurat nå.

Det vil jeg tro du hadde klart :) jeg er så nyskjerrig så her er sjeldent problem Hehe . Stemmer hva vant du igjrn?
Småkassen:happy:
Jeg kommer på ting jeg vil spørre om av og til, og da oppretter jeg tråd. Men noen ganger står det stille :p

Nei! Jeg har FRI i dag!! :D Jobba fredag-torsdag med mest bare kveldsvakter, så jeg føler disse dagene med fri er vel fortjent :p fredag og søndag forrige uke var helt ekstrem..

Så deilig da :D
Nyt fridagene dine :Heartred

Hurra, kusinen min er gravid igjen :happy: vi fikk baby med 6 dager i mellom (vår eldste og hennes er like gamle) og jeg vet at de har prøvd en stund nå. Så gøy for dem :Heartred (pga problemer med spiseforstyrrelse fryktet de en periode at de ikke kunne få barn i det hele tatt)

God morgen :happy: her er vi akkurat ferdig med frokosten. Så nå er det litt husarbeid , klipping av plenen og så middagsbesøk som står på planen :happy:

God morgen! Klipping av plen alt? Her er ikke snøen vekk fra den enda engang :p

Så deilig da :D
Nyt fridagene dine :Heartred
Jo takk, prøver iherdig :P skulle ønske kjæresten kunne tatt seg litt mer fri disse dager og dog, men.. Jaja : ) Har ungene nå, så det nytes godt med litt fri :)

Back
Topp