Hvor lenge er dere åpent?Flere som er på jobb i dag?
10-16
Jobber på kjøpesenter og det er overraskende mange folk her
Åpna for 9minutter siden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge er dere åpent?Flere som er på jobb i dag?
10-16
Haha, så herlig

Nei! Jeg har FRI i dag!!Flere som er på jobb i dag?![]()
10-16![]()
Neida, men tror ikke jeg kommer i mål med trådene til førstepremienIkke værst det heller

Det vil jeg tro du hadde klartNeida, men tror ikke jeg kommer i mål med trådene til førstepremienlever enda på premien fra sist mnd
![]()
Deilig med kaffeGod morgen! Nettopp fått ordnet meg en liten kaffekopp, og synes jeg hører eldste kvikne til der oppe![]()
her er vi akkurat ferdig med frokosten. Så nå er det litt husarbeid , klipping av plenen og så middagsbesøk som står på planen 
Deilig med kaffepå kopp nr 2 her
SmåkassenDet vil jeg tro du hadde klartjeg er så nyskjerrig så her er sjeldent problem Hehe . Stemmer hva vant du igjrn?

Nei! Jeg har FRI i dag!!Jobba fredag-torsdag med mest bare kveldsvakter, så jeg føler disse dagene med fri er vel fortjent
fredag og søndag forrige uke var helt ekstrem..

vi fikk baby med 6 dager i mellom (vår eldste og hennes er like gamle) og jeg vet at de har prøvd en stund nå. Så gøy for dem
(pga problemer med spiseforstyrrelse fryktet de en periode at de ikke kunne få barn i det hele tatt)God morgenher er vi akkurat ferdig med frokosten. Så nå er det litt husarbeid , klipping av plenen og så middagsbesøk som står på planen
![]()
Jo takk, prøver iherdigSå deilig da![]()
Nyt fridagene dine![]()
Mhm vil jeg troSpesielt når man er litt kald og trøttfått i meg masse annen væske, men kaffekoppen var rimelig herlig akkurat nå.
Åhhh gøy hva valgte du derfra?Småkassen
Jeg kommer på ting jeg vil spørre om av og til, og da oppretter jeg tråd. Men noen ganger står det stille![]()
Teller og teller. Går inn å sjekkerTeller du?![]()