⚘ Apriltråden ⚘

Paracet inntatt, satser på bedre form i morgen, gleder mrg til timen min på Ullevål så jrg får noen svar

Se hva jeg fikk når de kom hjem.
Mummie koppen og skålen som heter kjærlighet.
20190419_204818.jpg

Jeg innser at jeg faller bakpå med innlegg og må gire opp om jeg skal kvalifisere til tidenes flotteste duplooverraskelse til bleieslutt-jenta mi

Noen som er med på litt skravling?

En utrolig fin dag med sommerpreg i dag.

Temperaturen opp mot 20 på det varmeste Kaldt på kvelden så merker at det ikke er sommer men herlig dag og nesten vindstille så selv på vår iskalde altan kunne vi fakrisk spise ute i dag, vi grillet middag og hadde is til dessert

Minstemor har gått i truse hele dagen uten uhell. Sier fra når hun må tisse og finner potta eller går på do. Bare tisset hele dagen da så i morgen bør hun få ut noe bak.

Hun har sovebleie sånn enn så lenge Det vsr en liten skvett i den i morges. Men hun er kjempeflink rett og slett.

Må egentlig ut for å ta kveldens tissetur før natta, men hundene sover og jeg sitter så godt :p

Last edited:
Har en liten diskusjon med meg selv...
Vi får besøk på søndag, og tulipanene i vasen begynner å henge litt med hodet.
De vil kanskje overlever et par tre dager til.
Så hva skal jeg gjøre?

1. Kjøpe nye i morgen for å har en fin bukett på bordet når vi får gjester
2. La de stå i tilfelle noen kommer med tulipaner i vertinnegave og bytte på dagen (et par av de som kommer kan fine på å komme med det)

Har en liten diskusjon med meg selv...
Vi får besøk på søndag, og tulipanene i vasen begynner å henge litt med hodet.
De vil kanskje overlever et par tre dager til.
Så hva skal jeg gjøre?

1. Kjøpe nye i morgen for å har en fin bukett på bordet når vi får gjester
2. La de stå i tilfelle noen kommer med tulipaner i vertinnegave og bytte på dagen (et par av de som kommer kan fine på å komme med det)

Google overlevelsestips for tulipaner, ha en backup til bordet i form av noe du har og smil pent enten du får tulipaner eller ei :)

Google overlevelsestips for tulipaner, ha en backup til bordet i form av noe du har og smil pent enten du får tulipaner eller ei :)
Med andre ord kjøpe nye tulipaner, og ny tulipanvase slik at jeg har en tulipanvase i reserve i tilfelle noen av gjestene kommer med tulipaner?

Edit: Kanskje heller kjøpe noen gule roser til å ha på bordet i tilfelle ingen kommer med noe, men ledig tulipanvase i tilfelle noen kommer med noe :P

Tror egentlig det jeg prøver å gjøre her er å forvirre meg selv :P

Med andre ord kjøpe nye tulipaner, og ny tulipanvase slik at jeg har en tulipanvase i reserve i tilfelle noen av gjestene kommer med tulipaner?

Edit: Kanskje heller kjøpe noen gule roser til å ha på bordet i tilfelle ingen kommer med noe, men ledig tulipanvase i tilfelle noen kommer med noe :p

Tror egentlig det jeg prøver å gjøre her er å forvirre meg selv :p
. Jeg tenkte mer i form av en ikke-levende påskepynt du allerde hadde

Nå har denne påskeharen nettopp vært ute å gjemt to egg til hver av ungene og laget spor av gullsjokolademynter. Kom ikke på annet i farten jeg. Hadde ikke tenkt til å gjøre noe spesielt ut av påskeeggene i år annet enn å legge dem på nattbordene til ungene, men så kom 14 åringen i går kveld å spurte med dådyrene "Det blir vel eggjakt i morgen?"

Back
Topp