Movicol junior er uten særlig smak og vi blander den i appesinjusHva blander du movicolen med?
Yngste her skal ha det, men smaken tar livet av ham...
Det smaker ikke helt uten bismak, men hun fortrekker det av alt vi har prøvd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Movicol junior er uten særlig smak og vi blander den i appesinjusHva blander du movicolen med?
Yngste her skal ha det, men smaken tar livet av ham...
Vi har begynt på wistingTips til film? Evt ny serie . Sett ferdig the blacklist

Hvilke sjanger er det?Vi har begynt på wisting![]()
Norsk/amerikansk krim, nettopp kommet på Netflix eller viaplay (husker ikke hvilken, vi laster ned)Hvilke sjanger er det?
Har akkurat begynt å se Bitten, men usikker på om det er noe jeg ønsker å fortsette å se
Handler om? Sjanger ?Vi har begynt på wisting![]()
Bare sett episode 2 nå.Handler om? Sjanger ?

Åh noe jeg kan like høres det ut somBare sett episode 2 nå.
Handling fra Larvik, seriemorder fra USA, to agenter fra FBI. Sven nordin har hovedrollesyns foreløpig at den er kjempespennende
ordentlig krim
![]()
Jeg kan foreløpig anbefale den veldigÅh noe jeg kan like høres det ut som![]()
Syns det alltid er vanskelig å legge seg når jeg er alene..Får vel sove . Natta![]()
Wow!Herregud, påske er serious businesses - naboene har så høylytt fest at det høres ut som at de puler, dreper hverandre og/eller har sammenbrudd - alle sammen, på én gangHahahaha. Jiiiises.

Gå over og bli med på festenHerregud, påske er serious businesses - naboene har så høylytt fest at det høres ut som at de puler, dreper hverandre og/eller har sammenbrudd - alle sammen, på én gangHahahaha. Jiiiises.
Wow!![]()
Det tror jeg påAlkohol, mye pollenallergi og 16 grader enda utendørs makes a hella party![]()

Gå over og bli med på festen![]()
Bra de har det gøy da dersom det ikke plager dere for myeAlkohol, mye pollenallergi og 16 grader enda utendørs makes a hella party![]()
Men allergitabletter gir mindre bakrus i morgenHahaha! I og med at jeg i kveld poppa min første allergitabelett så skal jeg ligge heeeeelt rolig her i sofakroken med netflix og norsk påskemix som jeg har spara på siden februar![]()