Ble ikke noen tur i går kveld, men ved tank på at den første var rett under 15 km så var det ikke så farligFlink du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke noen tur i går kveld, men ved tank på at den første var rett under 15 km så var det ikke så farligFlink du er![]()
God kveldGod morgen. Planer for dagen?
God kveldGod morgenher er planen å gjøre litt husarbeid , og kanskje starte på sommergarderoben til yngste.
God turEndelig på veien, har gått i ett ...
Dro ut kl9 i dag fir å få hentet resepter på apoteket, handle inn litt til påskeegg ogkjøpe lang line til hunden.
Så hjem og trene , pakke ferdig, dusje hund, hente kengubarnet og få alt ut i bilen
Håper dere koset derePå vei til lekeland i Danmark
VeldigHåper dere koset dere![]()
VeldigHåper dere koset dere![]()
Så gøy å være på overnattingsbesøkDe eldste ungene er levert hos mine foreldre og vi andre tre har handlet til i alle fall første del av påska.
Bare et barn da til middag og kveld i dag og frokost i morgen før vi drar og spiser middag hos mine foreldre og tar de eldste med hjem.
Haha, det er action!Herregud - var nettopp høyt oppe med mamma - vi skrapa påskeflax sammen på skype! Plutselig så det ut til at vi kunne ha vunnet 100,000kr.... Vi kontrollerte og dobbeltkontrollerte.... Jeg sendte mamma rett på butikken, viste seg at vi hadde sett feil på A og Å ---- i stedet for 100,000 hadde vi vunnet 100kr, prisen av loddet. Så vi gikk til slutt i 0. LOL. Jaja. Årets påskeaction![]()
Dugnad idag?Endelig hjemme etter 6 timer dugnad! Tror beina mine detter av meg snart. Så, hva skjer her da?
Så deilig daDugnad idag?flink du er!
Her er det sofatjeneste![]()
Her bæsjet frøkna i tiden mellom hun fikk på bleie og vi kom opp til sengaIngen uhell i dag sånnsett men hun hadde bleie en del timer fordi vi kjørte bil og handlet. Og hun så sitt snitt til å bæsje i den siden hun ikke klarer det i do eller potte desverre.
Vi får se i morgen. Det blir vel kjørebleie sisne vis skøa kjøre 2*45 minutter i morgen også men kan ha truse i mellomtiden og før og etter satser jeg på.
Så gøy å være på overnattingsbesøk![]()
Her bæsjet frøkna i tiden mellom hun fikk på bleie og vi kom opp til sengaendte med at hun satte seg på do og fikk bæsjet litt der også da, men ja, hun her benytter også muligheten i bleia
![]()
Ja ikke santSå søt
Var planen men vi kjørte videre til mamma så vi fpr noen timer ekstra med familien i morgenGod turregner med det er hytta dere skal?
Hun er detSå nydelig!![]()
Er sofatjeneste her å nåDugnad idag?flink du er!
Her er det sofatjeneste![]()