Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner jeg godt! Man skal vel egentlig ikke tempe etter positiv test. Men jeg har en sånn babycomp som maser og det er så kjekt at den lyset fordi den mistenker at jeg er gravidJeg tempa kun frem til positiv test. Målte et par dager etter også, men ble stresset av at jeg ikke syns de var høye nok, så da la jeg heller hele termometeret vekk![]()
Men får jeg lave temper slutter jeg på trass 
Kult! Fungerer likedan som Babycomp den tror jegJeg har brukt pearly som hormonfritt prevensjonsmiddel siden begynnelsen av 2018, med tanke på ønske om å bli gravid. Temperaturen ble høyere etter eggløsning, og har økt ytterligere etter positivt test![]()

Helt enig! Veldig spennendeVurderte babycomp, for den virker så ålreit! Har savnet et par funksjoner ved pearlyen. Ellers er den veldig fin den ogmorsomt å følge med på alle vis man kan
![]()
Skjønner jeg godt! Man skal vel egentlig ikke tempe etter positiv test. Men jeg har en sånn babycomp som maser og det er så kjekt at den lyset fordi den mistenker at jeg er gravidMen får jeg lave temper slutter jeg på trass
![]()

Da er nok det det lureste altså! Men er litt kult å se på kurvenVeldig kjekt å se kurven etter positiv test da! Hadde jo tenkt å tempe videre selv for å kunne se grafen, men det medførte bare stress og bekymring for min del, så fikk streng beskjed av mannen å bare legge termometeret bort![]()