To tette

Augustspire2018

Forelsket i forumet
Hei jenter!
Jeg har nå funnet ut at jeg er gravid igjen og venter en ny baby i desember. Ikke helt planlagt kan du si. Hehe;) Er det noen som har erfaring med to tette barn? Det blir 16 mnd mellom mine;)

Har nå byttet Nick fra augustspire til desemberspire:woot:
 
Gratulerer. :) Ingen erfaring, men tenker det er fint for barna og vokse opp med noen så tett i alder. :)
 
Gratulere :) er 17mnd mellom mine. Ganske hektisk!! Men verdt det når du ser gleden di har av hverandre :p har begge hjemme så kjenner det begynner å ta på med baby å en 2åring i trassalderen :nailbiting:
 
Gratulerer :)
Har 2 gutter selv med 20 mnd imellom og det er travelt. Mye glede og mye å følge med.

Men greit at de er tette da. Slipper kanskje sjalusi siden de er små ilag :)
 
Og lurt tips er å se etter søskenvogn. Med både sportsdel og hardbag.
 
Gratulerer ❤️ Vi har tre tette. Ganske så travelt men også mye kos. Nr 1 og 2 er det 13 mnd, mellom nr 2 og 3 er det 10 mnd. Ser på de to eldste at de har begynt å få mye glede av hverandre nå. 2,5 og 1,5 år.
 
Gratulerer!

Jeg har 27 mnd mellom mine, så de er ikke sååå tette, men tette nok. Det er både positivt og negativ med det, som med alt annet. Det blir travelt, bør du forberede deg på. Verst for min del var egentlig svangerskapet, jeg blir så innmari trøtt og sliten, og når man har en liten en så kan man ikke slappe av på samme måte som når man gikk gravid for første gang. Men utover det er det utrolig mye kos også. Nå har jeg vært veldig heldig og har to som er veldig veldig knyttet til og glad i hverandre, som går godt sammen. Det har nok betydd en del det også. Ellers har det vært fantastisk å både oppleve å ha de to relativt tette, og nå ha fått en attpåklatt 10 år senere. Det er fantastisk det også.
 
Gratulere :) er 17mnd mellom mine. Ganske hektisk!! Men verdt det når du ser gleden di har av hverandre :p har begge hjemme så kjenner det begynner å ta på med baby å en 2åring i trassalderen :nailbiting:

Tusen takk:) Ser for meg at det blir veldig travelt ja. Har ikke helt gått opp for meg at jeg skal ha en ny baby igjen. Men som du sier så kommer de nok til å ha stor glede av hverandre:)
 
Noen i familien hvor det er under et år mellom barna. Slitsomt de første åra, men de er som tvillinger nå. Helt avhengig av hverandre:)
 
Gratulerer så mye :love7

Vi begynte prøvingen her i Mars, men har tatt en liten pause nå i April. Krysser fingrene for at det klaffer i Mai, eller i nærmeste fremtid.
 
Back
Topp