Barnehage

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Flere som har fått startdato?

Her begynner hun dagen etter 1-årsdagen. Kjenner at hun er veldig klar for det. Går snart, begynt å snakke, vet forskjell på ja og ferdig, spiser ALT! Hehe. Dette blir bra!!♡♡
 
August her også :) De vokser utrolig mye fra 10-12/13/14 mnd synes jeg, det gjorde iallfall førstemann.
 
Vi har valgt å ikke starte i bhg i år. Lykke til, til dere som skal :D
 
Hadde jeg hatt mulighet, hadde vi helt klart vært hjemme til neste sommer, men har ikke pengetre i denne hagen heller .. =(
 
Hadde jeg hatt mulighet, hadde vi helt klart vært hjemme til neste sommer, men har ikke pengetre i denne hagen heller .. =(

Synd det der :( skulle ønske samfunnet hadde ett annet fokus på dette området. Så det ville vært lettere å få mulighet til å være hjemme med barna sine..
 
August 2020:) Dere da?

Vi prøver på januar 2020, utelukkende fordi vi ønsker ett barn til nært i alder og da må jeg jobbe meg opp rettigheter..
Hvis ikke vi får plass blir det august 2020 her også :)
 
Hun kommer sikkert til å storkose seg. :Heartred


Vi venter til august 2020, jeg jobber 60% bare, så mannen tar ut sin permisjon gradert, og da strekkes den til ut august (80% dekningsgrad). Og da har vi ikke brukt noe ferie enda, da den ikke er spikra mtp tidspunkt. Utover det så har han en farmor som mer enn gjerne vil ha han mye, kjekt når han er eneste barnebarn på den siden, hun ikke jobber og i tillegg elsker barn. :D
 
Flere som har fått startdato?

Her begynner hun dagen etter 1-årsdagen. Kjenner at hun er veldig klar for det. Går snart, begynt å snakke, vet forskjell på ja og ferdig, spiser ALT! Hehe. Dette blir bra!!♡♡
Hun her er også veldig klar! Elsker alt av mennesker (fremmede som kjente) og super nysgjerrig og aktiv. Merker at hun begynner å synes at å være med mamma hele dagen er litt kjedelig. Hun blomstrer når vi er ute blant folk og det skjer masse :) eneste jeg er spent på er soving på dagtid, men nå venter jo tre mnd hjemme med pappa først, så da ordner det seg innen oppstart ;)
 
Hun her er også veldig klar! Elsker alt av mennesker (fremmede som kjente) og super nysgjerrig og aktiv. Merker at hun begynner å synes at å være med mamma hele dagen er litt kjedelig. Hun blomstrer når vi er ute blant folk og det skjer masse :) eneste jeg er spent på er soving på dagtid, men nå venter jo tre mnd hjemme med pappa først, så da ordner det seg innen oppstart ;)
Det blir nok bra. Bhg klarer som regel det meste og mange barn gjør ting der de ikke pleier å gjøre hjemme. Haha. Min vil jo bare sove i vogn, men jeg håper de får henne til å sove i sengen (de har senger under tilsyn til soving)
 
Har ikke søkt, tenker oppstart august 2020. Her løser vi det med at jeg skal jobbe helg og netter, forhåpentligvis har mannen dagjobb, så vi da trenger evt pass til henne i timene 14-1700
 
Han begynner 2. September ☺️ Da er han 14 1/2 mnd. Gruer meg veldig. Hadde lyst til å gå et år ulønnet, men det blir for lenge uten inntekt. Storebror var 11 mnd ved oppstart og det gikk fint. Vi skal ha laaaang tilvenning. Jeg har ulønnet i hele september, så jobbe 60 prosent oktober-desember, mannen tar pappa perm 40 prosent, så det er en dag i uken vi MÅ bruke plassen. Deilig å ha korte dager/fri når vi vil :)
 
Back
Topp