Frizzy krøller

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Dere med frizzy bølgete hår, tynne hårstrå... hva bruker dere av produkter for at krøllene skal være fine?? Ser jo ut som en høysåte hver dag, eller fett hår... finner ikke noe som fungerer. Kom med tips! :)
 
Mitt hår er kun bra den dagen håret er nyvasket. Da bruker jeg som regel potion 9 og skum.

Edit: bruker krøllekrem fra morrocan oil *stavelse* også
 
Jeg følger med her og håper på tips! Har et forferdelig tørt, frynsete og krøllete hår som jeg sliter med. Gjort det hele livet egentlig.
 
KMS TameFrizz Smoothing Lotion

Jeg har prøvd det meste, føler jeg, men har endt opp med denne... Har i når håret er vått, og styler det med litt mer de to neste dagene før jeg vasker håret på nytt ca dag tre..
 
Jeg har frizzy krøllete hår, men det er ekstremt tykt og dessuten tørt. Har aldri hatt fett hår, kan ikke vaske håret mer enn én gang i uka for da blir det for tørt.

Bruker hårolje
 
Mitt hår ser greit ut om jeg har define sea mineral texturizer i det når det er vått.

Sikkert ikke det beste for håret men det funker. Temmet det. Ulempen er at jeg nå har 10 tuber i skuffen plukket opp i "utgått sortiment" boksen på kiwi...

Ingen av disse "Skikkelige merkene" jeg har prøvd har hatt noe som både temmet fizz og gir hold til krøllene

Men er på søken.
 
Keraatase Dicipline shampoo og balsam, sammen med leave in kuren og KMS tame frizz.
 
Mitt hår er kun bra den dagen håret er nyvasket. Da bruker jeg som regel potion 9 og skum.

Edit: bruker krøllekrem fra morrocan oil *stavelse* også
Ja her og, så ender opp med å vaske håret hver dag :-/ ja vet det ikke er bra men...
 
Last edited:
Jeg har frizzy krøllete hår, men det er ekstremt tykt og dessuten tørt. Har aldri hatt fett hår, kan ikke vaske håret mer enn én gang i uka for da blir det for tørt.

Bruker hårolje
Høres bedre ut enn å måtte vaske det hver dag! ;-)
 
Last edited:
Mitt hår ser greit ut om jeg har define sea mineral texturizer i det når det er vått.

Sikkert ikke det beste for håret men det funker. Temmet det. Ulempen er at jeg nå har 10 tuber i skuffen plukket opp i "utgått sortiment" boksen på kiwi...

Ingen av disse "Skikkelige merkene" jeg har prøvd har hatt noe som både temmet fizz og gir hold til krøllene

Men er på søken.
Du får gi beskjed om du finner noe ;-) Jeg og merker at det ofte er enten eller, i tillegg føler jeg det ofte blir tungt/fett av noen produkter :-/
 
Jeg følger med her og håper på tips! Har et forferdelig tørt, frynsete og krøllete hår som jeg sliter med. Gjort det hele livet egentlig.
Ja her og, er lov å håpe noen har funnet en mirakelkur ;-)
 
Ser det står utglatting... beholder du da krøllene eller??

Ja, den har ikke sjans på bølgene mine :) De forblir! (jeg har ikke KRØLLE krølle hår, men jeg har veldig veldig tykt, bølgete og tørt hår som har masse småhår som står til alle sider så det trengs fuktighet + generell "ro" til kaoset :D )
 
Mitt hår krøller og bølger seg. Når det er vått er det greit. Da henger hårene sammen. Når det tørker vil helst hvert av dem være for deg selv. Jeg vil beholde krøllene men samle håret i lokker i stedet for villt kaos.

Det jeg finner som samler, tynget og strekker ut. Det som gir hold gjør det tungt og stivt. Jeg har ikke funnet det ideelle men den fra define er altså det nærmeste jeg kommer.
 
Mitt hår krøller og bølger seg. Når det er vått er det greit. Da henger hårene sammen. Når det tørker vil helst hvert av dem være for deg selv. Jeg vil beholde krøllene men samle håret i lokker i stedet for villt kaos.

Det jeg finner som samler, tynget og strekker ut. Det som gir hold gjør det tungt og stivt. Jeg har ikke funnet det ideelle men den fra define er altså det nærmeste jeg kommer.
Ja det samme opplever jeg, så prøver kanskje ut noen tips her i tråden og ser. Gir ikke opp ;-)
 
Ser det står utglatting... beholder du da krøllene eller??
Den er alt for lett til å kunne fjerne krøller, men veldig fin å bruke for å få roa ned håret :)

Twisted curl cream fra sebastian er også veldig god på krøllete hår, bruker den mye på jobb (ikke krøller selv, men frisør) syns ikke den blir seig eller tung, men fremhever krøllene :D
 
Back
Topp