~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Takk forsiktigEn "forsiktig" gratulerer?!?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk forsiktigEn "forsiktig" gratulerer?!?!![]()
Gratulerer så masse! Hva har du tatt eksamen i ? Og hvor mange år bryllupsdag?Litt for mett no.
Feirer eksamensoppgaveinnleviring og bryllupsdag i morgen.
Har levert oppgave i offentlige anskaffelser, skriftlig og muntlig eksamen i mai.Gratulerer så masse! Hva har du tatt eksamen i ? Og hvor mange år bryllupsdag?
InteressantHar levert oppgave i offentlige anskaffelser, skriftlig og muntlig eksamen i mai.
17 år![]()
Er videreutdanning, endelig blir jeg utdannet innen det jeg jobber medInteressant
Gratulerer, er det noe navn på 17 år ? Skinn,lær ,gull osv
Absolutt ikke galtEr det veldig galt å hive seg over voksen sjokoladen som egentlig har kjøpt inn til påsken når den er veldig god om man har fått mensen i dag?
Mannen mente utav den uken jeg har hatt, og så dette bør jeg hive innpåAbsolutt ikke galt![]()
Er det veldig galt å hive seg over voksen sjokoladen som egentlig har kjøpt inn til påsken når den er veldig god om man har fått mensen i dag?
Så gøy å være ferdig og jobbe innenfor det man virkelig kan!Er videreutdanning, endelig blir jeg utdannet innen det jeg jobber med
Bryllupsdager for hvert år slutter man med når man kommer til 15 år (kanskje man da er så gamle at man bare holder sammen av gammel vane), neste er 20 år som er porselenbryllup..
haha åja, ja kanskje det. Det er jo såå viktig med de forskjellige årene i starten men så dabber det alså av ja.. porselen bryllup høres så skjørt ut, etter 20 år liksom Akkurat nå jobber jeg 100% og prosjektet er inne i en ganske krevende periode, studerer 50% og har 3 unger.Så gøy å være ferdig og jobbe innenfor det man virkelig kan!Hva skal du gjøre med all ekstra/ledig tid du nå får etter endt eksamen?
haha åja, ja kanskje det. Det er jo såå viktig med de forskjellige årene i starten men så dabber det alså av ja.. porselen bryllup høres så skjørt ut, etter 20 år liksom
![]()
Koser med hunden, drikker kaffe og har hytta for meg selv på morgenen. Deilig.
God morgen
Ungene har stått opp, jeg har skåret opp eple og banan til dem, frokosten drøyer litt. Vi skal handle litt, rydde litt, vaske og brette klær, og kanskje få satt opp trampolina.
rgghh, god morgen ja. jeg ligger her og nyser, ikke snakk om å få noe god natts søvn i denne allergiperioden....
God morgen! Greit med huset for seg selv litt på morranGod morgen
Sol ute, gutta sover så det er stille i huset
God morgenOg, god morgen til resten! Senvakt i dag og (og fremover nå), så ligger og drar meg i dag. Ungene her hos pappaen, så.. trenger ikke stå opp tidlig!![]()
så deilig å dra seg litt