⚘ Apriltråden ⚘

Litt for mett no.

Feirer eksamensoppgaveinnleviring og bryllupsdag i morgen.

Interessant :)

Gratulerer, er det noe navn på 17 år ? Skinn,lær ,gull osv
Er videreutdanning, endelig blir jeg utdannet innen det jeg jobber med :)

Bryllupsdager for hvert år slutter man med når man kommer til 15 år (kanskje man da er så gamle at man bare holder sammen av gammel vane :P ), neste er 20 år som er porselenbryllup..

Er videreutdanning, endelig blir jeg utdannet innen det jeg jobber med :)

Bryllupsdager for hvert år slutter man med når man kommer til 15 år (kanskje man da er så gamle at man bare holder sammen av gammel vane :p ), neste er 20 år som er porselenbryllup..
Så gøy å være ferdig og jobbe innenfor det man virkelig kan! :D Hva skal du gjøre med all ekstra/ledig tid du nå får etter endt eksamen?:angelic: haha åja, ja kanskje det. Det er jo såå viktig med de forskjellige årene i starten men så dabber det alså av ja.. porselen bryllup høres så skjørt ut, etter 20 år liksom ;)

Koser med hunden, drikker kaffe og har hytta for meg selv på morgenen. Deilig.

God morgen

Ungene har stått opp, jeg har skåret opp eple og banan til dem, frokosten drøyer litt. Vi skal handle litt, rydde litt, vaske og brette klær, og kanskje få satt opp trampolina.

Så gøy å være ferdig og jobbe innenfor det man virkelig kan! :D Hva skal du gjøre med all ekstra/ledig tid du nå får etter endt eksamen?:angelic: haha åja, ja kanskje det. Det er jo såå viktig med de forskjellige årene i starten men så dabber det alså av ja.. porselen bryllup høres så skjørt ut, etter 20 år liksom ;)
Akkurat nå jobber jeg 100% og prosjektet er inne i en ganske krevende periode, studerer 50% og har 3 unger.
Tror ikke det blir noe problem hva jeg skal bruke tiden til når jeg er ferdig med studiene i mai

Koser med hunden, drikker kaffe og har hytta for meg selv på morgenen. Deilig.

God morgen! Høres ut som en grei og rolig morgen (:

God morgen

Ungene har stått opp, jeg har skåret opp eple og banan til dem, frokosten drøyer litt. Vi skal handle litt, rydde litt, vaske og brette klær, og kanskje få satt opp trampolina.

God morgen! :) planene klare for dagen hører jeg :)
Enda ikke heeelt sånn trampoline-føre her ute enda.. Må kjøpe ny og få satt opp når snøen stikker :)

rgghh, god morgen ja. jeg ligger her og nyser, ikke snakk om å få noe god natts søvn i denne allergiperioden....

Morn! Høres ugreit ut.. Ikke noe medisin som fungerer? Ikke gøy å ikke få sovet..!

God morgen
Sol ute, gutta sover så det er stille i huset
God morgen! Greit med huset for seg selv litt på morran :)

Og, god morgen til resten! Senvakt i dag og (og fremover nå), så ligger og drar meg i dag. Ungene her hos pappaen, så.. trenger ikke stå opp tidlig! :D

Og, god morgen til resten! Senvakt i dag og (og fremover nå), så ligger og drar meg i dag. Ungene her hos pappaen, så.. trenger ikke stå opp tidlig! :D
God morgen :happy: så deilig å dra seg litt :D her driver ungene og leker, mens jeg drikker litt kaffe (greit når de kan leke for seg selv og ikke trenger meg hvert minutt). Senere skal jeg og ungene på besøk til svigers :)
Hva jobber du med?

Back
Topp