LIMO80 sin dagbok

Denne er vel ganske selvforklarende

Screenshot_20190330-063259.jpg






Tegn til spotting nå på morgenen, så her er nok TR på plass i løpet av dagen.

Screenshot_20190330-063437.jpg





FF var ganske optimistisk og mener jeg burde teste siden jeg er på 16 DPO og mens ikke er i full flow. LOL, sløser ikke tester på denne PP, FF har dessuten plassert el. 1 dag for tidlig. Jeg er 15 DPO etter Ovusense sin vurdering.

Jaja hadde håp og ønske om at jeg i stedet for prøvetaking i april, kunne fått endret timen til TUL ville da vært ca 6+0 og da kan man vel se hjertet slå.

Slik blir det ikke. I stedet blir det prøvetaking på ca CD14. Jeg har el. ca. CD15 Så neste PP har jeg ikke særlig håp om klaff.
 
CD3 veldig sparsom TR denne gang, km se ut som om at det snart er over og oppstart med sensor i morgen.
 
CD5. Ikveld blir det oppstart temping denne PP.

Har hatt dårlig motivasjon siste uken så kostholdet har sklidd ut. Må skjerpe meg.

Kvir meg veldig til resultatet etter neste prøvetaking. Det er ennå over 1 uke til, men klarer ikke å la være å tenke på det.
 
CD6
Screenshot_20190404-061337.jpg






Ovusense estimerer el. på CD15 slik som de to forutgående PPer jeg har brukt den. Fruktbartvindu fra 8.4 som er CD10.

Screenshot_20190404-061536.jpg




FF spår og el. på CD14 eller 15.


Voldsom temp.stigning fra start TR til slutt.
 
Last edited:
Du hadde en heftig historie!
Håper virkelig det klaffer for dere snart! ❤️
Så forresten at vi står på samme IKM uke og dag denne måneden :D
Håpe, håpe:angelic:
 
CD10 spotting i dag. Godt jeg skal til gyn. for prøvetaking nå på fredag. Blir urolig av mellomblødninger. Redd kreften er tilbake.
 
CD10 spotting i dag. Godt jeg skal til gyn. for prøvetaking nå på fredag. Blir urolig av mellomblødninger. Redd kreften er tilbake.

Huff, håper alt går bra ❤️
Skjønner godt at nervene er der.
Lykke til på fredag!
 
CD11

Screenshot_20190409-094435.jpg
Inne i fruktbart vindu, Ovusense spår el. på CD15.


Screenshot_20190409-094514.jpg
FF estimerer el. på CD 14/15 så de er ikke helt uenige.

Tror nok prøvetaking på fredag ødelegger sjansene denne PP.

Vil be om resept på medikamenter for å bedre el. og forhåpentligvis øke sannsynligheten for å bli gravid.
 
CD13
Snegler seg avgårde. Fikk blinkende smiley på CBDD på cd11 og 12.

Screenshot_20190411-084952.jpg Screenshot_20190411-085052.jpg



Det nærmer seg i allefall el. i følge gestimat til både Ovusense og FF.




Imorgen er det prøvetaking.
 
Last edited:
CD14. Tror nok Ovusense har tippa rett denne PP også. Tydelig temputvikling til i dag.

Screenshot_20190412-061611.jpg Screenshot_20190412-061530.jpg










Spent på gyn.timen i dag om hun kan se noe som bekrefter eller avkrefter om jeg faktisk har el. eller om det bare er prøvetaking. Vil i allefall be om at de ser etter om det er komt nye polypper pga. spotting tidligere i uka.
 
Masse lykke til i dag!
Håper alt ser bra ut ❤️
 
Da var prøven tatt, ble og tatt prøve av livmorhalsen så da trenger jeg ikke tenke på den på en stund fikk faktisk brev om å ta prøve av livmorhalsen tidligere denne uken, passet i grunn bra.

Var ikke så ille, på samme nivå av ubehag som å sette inn spiral. Men er øm nå.


Alt så heldigvis normalt ut, ingen polypper. Og så var det 2 store folikkler som sikkert krangler om å slippe gullegget.

Da er det bare å vente på beskjed i forhold til om det er unormal cellevekst i prøven fra livmorslimhinnen.

Blir og henvist til prøverør, håper jeg kommer gjennom "nåløyet" der.

BMI er komt ned i 33,9 håper det er nok til å bli vurdert i allefall så får jeg jo bare fortsette å jobbe med vekten.
 
Så godt å høre at alt så bra ut der nede. Håper prøven du tok også viser et godt resultat ❤️ Riktig god påske til deg! ❤️
 
CD15. Ut i fra tidligere kurver blir nok el plassert på i dag av Ovusense, men får nok ikke bekreftelse før på tirsdag CD18.
Dårlig med aksjer hittil denne PP, prøvetaking i går og nå er mannen syk. Så denne PP er det nok ikke håp for.

Screenshot_20190413-072324~2.png Screenshot_20190413-072423.jpg
 
CD16. I dag falt tempen med over 0.2 °C.

Fikk lurt inn noen aksjer i går likevel, mannen ble bedre:cool14 så litt håp er det.

Screenshot_20190414-092531.jpg Screenshot_20190414-092558~2.png










Men hvis tempen begynner å tulle nå så spørs det, får gå for aksjer i dag og
 
Back
Topp