⚘ Apriltråden ⚘

Nei, det er det ironiske, arbeidstedet er bare 15min unna meg, men det er et "underkontor" fra hovedkontoret som er i ... ja. En større by enn her jeg bor :p Men de kunne ikke møte meg der pga. møter og påske, så de ba meg komme dit... Er en superduper mulighet for slike jobber er kjempevanskelig å finne her ute på landet hvor jeg bor. Puh. Er veldig "hyped" nå :D
Dette er en jobb du virkelig vil ha? :D
Så spennende!!

Nei, det er det ironiske, arbeidstedet er bare 15min unna meg, men det er et "underkontor" fra hovedkontoret som er i ... ja. En større by enn her jeg bor :p Men de kunne ikke møte meg der pga. møter og påske, så de ba meg komme dit... Er en superduper mulighet for slike jobber er kjempevanskelig å finne her ute på landet hvor jeg bor. Puh. Er veldig "hyped" nå :D

Ahh, da hadde jeg dradd men hele dagen går jo med da. Men å jobbe der hadde jo ikke gått.

Hmmf, nå når minsten endelig har hatt en god dag etter bivirkninger av mmr-vaksinen kom, så virker frøkna pjusk...hoster i ett, snørrete og virker varm :shy:

Sitter og lurer på om jeg skal dra til Sverige og harryhandle på tirsdag :P

Håper du finner en form for "ro" før intervjuet, husk at de forventer at man er nervøs og menneske :D :p
Sist jeg var på intervju (som er rundt 2,5år siden), så var det fire stk med :shy: mange folk, det :p (jeg har så intens sceneskrekk, fremføring på skolen og sånn var drepen)
Men ja, de forventer vel at man er litt nervøs :p får bare ta noen dype pust før de henter meg :hilarious:

Så ja, her er det guilty pleasure på gang, nemlig Paradise hotel :hilarious: hva gjør folk ikveld?

Hei jeg heter Ønskebarn og er testetøs

Back
Topp