⚘ Apriltråden ⚘

God ettermiddag fra parkering på skolen:)
Venter på barn..

Min eldste er vel på vei hjem, om ikke allerede hjemme. Han rusler selv da, mellomste får være på sfo til jeg henter henne om knappe to timer. Eller helst ikke mer enn halvannen, hun har fotballtrening 1730 så helst gir jeg meg her om en time.

Min eldste er vel på vei hjem, om ikke allerede hjemme. Han rusler selv da, mellomste får være på sfo til jeg henter henne om knappe to timer. Eller helst ikke mer enn halvannen, hun har fotballtrening 1730 så helst gir jeg meg her om en time.
Her er det fotballkamp på minstemann kl 1715:eek: flaks at jeg har fri, ellers hadde vi aldri rukket det...

Så gøy:) skal dere ha hund?

Jaaaaa etter ekstremt mye selvransakelse og vurdering, forberedelser, avtaler med folk som kan passe og tilpassing av egen arbeidstid anser jeg meg endelig klar til å ta på meg ansvaret av et annet individ! :) Men er bare i begynnelsesfasen, nå forsøker jeg å bli kjent med et par 3-4 oppdrettere som får valpekull utover sommeren... Så får vi se hvilken valp som til slutt ender opp hjemme hos oss, blir ikke før sent August/September at vi henter valpen. For meg er det viktig å bruke tid til å bli kjent med både oppdretter og hundene. Og nerde :p

Jaaaaa etter ekstremt mye selvransakelse og vurdering, forberedelser, avtaler med folk som kan passe og tilpassing av egen arbeidstid anser jeg meg endelig klar til å ta på meg ansvaret av et annet individ! :) Men er bare i begynnelsesfasen, nå forsøker jeg å bli kjent med et par 3-4 oppdrettere som får valpekull utover sommeren... Så får vi se hvilken valp som til slutt ender opp hjemme hos oss, blir ikke før sent August/September at vi henter valpen. For meg er det viktig å bruke tid til å bli kjent med både oppdretter og hundene. Og nerde :p
Så moro det blir:D

Puh, lang dag på personalmøte (09-15), rett på butikken og handle, hente i bhg og endelig kommet oss i hus :shy:

Er jo ikke holdbart:( jeg jobber i en annen by, har jo ikke sjans til å følge opp slike aktiviteter...
Både fotball- og håndballtreningen starter kl 1630....:rolleyes:
Det var altfor tidlig. Hos oss starter nesten alt 1730. Spilletimen er 1810 og speideren 18 men ellers er alt 1730 og jeg synes det er tidlig nok og vel så det. Fordelen med 1630 er at da er de vel ferdig så middag og lekser kan være etterpå mens våre 1730 ting varer til 1830, 19 Oh 1930 så lekser og middag må være før, det er kveld etterpå.

Men å ha ungen hjem og ut døra igjen før 1630 er heftig.

Oi, er det aktuelle arbeidsstedet også så langt unna?

Nei, det er det ironiske, arbeidstedet er bare 15min unna meg, men det er et "underkontor" fra hovedkontoret som er i ... ja. En større by enn her jeg bor :p Men de kunne ikke møte meg der pga. møter og påske, så de ba meg komme dit... Er en superduper mulighet for slike jobber er kjempevanskelig å finne her ute på landet hvor jeg bor. Puh. Er veldig "hyped" nå :D

Back
Topp