lusemus 71
Forumet er livet
Dersom det er fremgang i morgon kommer digitalen.WOW!!! Dette ser jo mer lovende ut enn tidligere!!
Når tar du digital?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dersom det er fremgang i morgon kommer digitalen.WOW!!! Dette ser jo mer lovende ut enn tidligere!!
Når tar du digital?![]()
Har sett andre her inne at hcg ikkje er så sprekt i starte vedr IVF. Jeg har troaAkk! Hcg på kun 50 i går, og i dag tok jeg nye tester. 13 dpo øverst, og 15 dpo de to nederste. Med 6 kjemiske bak meg og en sa så skjønner jeg jo hvordan dette går. Er helt knust, igjen, å skjønner ikke helt hvordan vi skal orke å fortsette denne ivf karusellen, ei heller klarer vi ikke å gi slipp på babydrømmen.
Hadde også hatt troen om testen hadde vært sterkere i dag :/ menHar sett andre her inne at hcg ikkje er så sprekt i starte vedr IVF. Jeg har troa![]()
tar el tester 3 ganger daglig selv om de er driiiit svake og ikke i nærheten av å vise el. Er på CD12 i dag. Bestilte flere el tester i sta og termometer med to desimaler, så skal begynne med det og 
PositivJeg har tatt sånn 20-30 eBay tester de siste månedene og alle har vært negative. Ville dere ha tolket denne testen som negativ eller positiv? Streken kom etter 1-2 minutter. Livredd for å egentlig stole på eBay
Velkommen☆!Blitt en testetøs jeg også. Trodde aldri de ordene skulle komme ut av munnen mintar el tester 3 ganger daglig selv om de er driiiit svake og ikke i nærheten av å vise el. Er på CD12 i dag. Bestilte flere el tester i sta og termometer med to desimaler, så skal begynne med det og
![]()
Hva mener du med det?Har sett andre her inne at hcg ikkje er så sprekt i starte vedr IVF. Jeg har troa![]()
Når skal du ta hcg blod prøven igjen ?Hadde også hatt troen om testen hadde vært sterkere i dag :/ men
Kan ikke forstå at det er tullestrekerVis vedlegget 294255
5 min
Vis vedlegget 294257
7 min
Vis vedlegget 294258
10 min
9 dpo og er så redd at det er tulle streker.
krysser fingrene for deg!Jeg hadde 89 i hcG 4+1 mener jeg det var. Altså 15dpo. Ikke gi opp endaAkk! Hcg på kun 50 i går, og i dag tok jeg nye tester. 13 dpo øverst, og 15 dpo de to nederste. Med 6 kjemiske bak meg og en sa så skjønner jeg jo hvordan dette går. Er helt knust, igjen, å skjønner ikke helt hvordan vi skal orke å fortsette denne ivf karusellen, ei heller klarer vi ikke å gi slipp på babydrømmen.

Håper det er ekte. Er så redd for å teste, er redd for det jeg frykterKan ikke forstå at det er tullestrekerkrysser fingrene for deg!
![]()

Håper det er ekte. Er så redd for å teste, er redd for det jeg frykter![]()
Håper jeg ogHåper veldig for deg![]()
Er det clearblue digital du ska ta nå idag(snartHåper jeg og

Krysser så veldig fingrene for deg! NÅ er det din tur!Håper det er ekte. Er så redd for å teste, er redd for det jeg frykter![]()
Skal sjå om det er fremgang på Wondfo testane. Er det det så svir jeg av ein CB ukes. Har lita troa siden 0 Symptomer.Er det clearblue digital du ska ta nå idag(snart)
![]()
Håper håperKrysser så veldig fingrene for deg! NÅ er det din tur!
Men er jo ikke sikkert de kommer enda, du må jo bare være gravidSkal sjå om det er fremgang på Wondfo testane. Er det det så svir jeg av ein CB ukes. Har lita troa siden 0 Symptomer.

Er så spent, dette må være din tur Håper håper