Hvor ofte vasker dere hus?

Ja. Jeg bor midt i en by med sinnsykt mange biler. Derfor må vinduene vaskes ofte om jeg har lyst til å se ut.
Har ikke støv på hjernen, men liker å ha det rent og ryddig.

Da skjønner jeg.. vi bor på landet, så null eksos her, kun vær og vind

Da skjønner jeg.. vi bor på landet, så null eksos her, kun vær og vind
Vasket ikke vinduene så ofte når jeg bodde på landet i Norge. Da trengte jeg bare å gjøre det noen ganger i året. Litt oftere innvendig da jeg hadde hunder og lillegutt som likte å kline ting utover vinduene :p

Vasket ikke vinduene så ofte når jeg bodde på landet i Norge. Da trengte jeg bare å gjøre det noen ganger i året. Litt oftere innvendig da jeg hadde hunder og lillegutt som likte å kline ting utover vinduene :p
Bor du ikke i Norge?

Vi støvsuger stue, kjøkken og gang hver dag. Har en dyson ledningsfri støvsuger som jeg bruker. Tar maks 5 min :)
Det har vi også nettopp kjøpt oss, både jeg og samboer har lagt vår elsk på den :D:hilarious:
Jeg bruker den veldig gjerne i trappa, da jeg hater den med ledning når jeg skal støvsuge der :D

Det har vi også nettopp kjøpt oss, både jeg og samboer har lagt vår elsk på den :D:hilarious:
Jeg bruker den veldig gjerne i trappa, da jeg hater den med ledning når jeg skal støvsuge der :D
Vi har også dyson! Det har aldri vært raskere og enklere å støvsuge! Støvsuger myyyye oftere nå enn når jeg hadde vanlig

Støvsuget nesten daglig (gang rett ved stuen så kommer så mye småstein jeg ikke vil minste skal spise). Badet taes ca en gang for uken, mens kjøkkenet dras over flere ganger i uken. Vinduer alt for sjeldent, speil (skyvedørsgarderobe) også. Sengetøy ca hver uke-halvannen.

Back
Topp