Ja. Jeg bor midt i en by med sinnsykt mange biler. Derfor må vinduene vaskes ofte om jeg har lyst til å se ut.DA har du støv på hjernen.. vaske vindu en gang i mnd?
Har ikke støv på hjernen, men liker å ha det rent og ryddig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Jeg bor midt i en by med sinnsykt mange biler. Derfor må vinduene vaskes ofte om jeg har lyst til å se ut.DA har du støv på hjernen.. vaske vindu en gang i mnd?
Ja. Jeg bor midt i en by med sinnsykt mange biler. Derfor må vinduene vaskes ofte om jeg har lyst til å se ut.
Har ikke støv på hjernen, men liker å ha det rent og ryddig.
Vasket ikke vinduene så ofte når jeg bodde på landet i Norge. Da trengte jeg bare å gjøre det noen ganger i året. Litt oftere innvendig da jeg hadde hunder og lillegutt som likte å kline ting utover vindueneDa skjønner jeg.. vi bor på landet, så null eksos her, kun vær og vind
Bor du ikke i Norge?Vasket ikke vinduene så ofte når jeg bodde på landet i Norge. Da trengte jeg bare å gjøre det noen ganger i året. Litt oftere innvendig da jeg hadde hunder og lillegutt som likte å kline ting utover vinduene![]()
Nei, jeg bor i StorbritanniaBor du ikke i Norge?
Det har vi også nettopp kjøpt oss, både jeg og samboer har lagt vår elsk på denVi støvsuger stue, kjøkken og gang hver dag. Har en dyson ledningsfri støvsuger som jeg bruker. Tar maks 5 min![]()

Vi har også dyson! Det har aldri vært raskere og enklere å støvsuge! Støvsuger myyyye oftere nå enn når jeg hadde vanligDet har vi også nettopp kjøpt oss, både jeg og samboer har lagt vår elsk på den
Jeg bruker den veldig gjerne i trappa, da jeg hater den med ledning når jeg skal støvsuge der![]()
Det blir støvsugd ganske mye mer nå enn før, jaVi har også dyson! Det har aldri vært raskere og enklere å støvsuge! Støvsuger myyyye oftere nå enn når jeg hadde vanlig