Gonal-f og Fyremadel

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Hvor lang holdbarhet er det? Jeg skal starte med Gonal-f den 01/05 og fyremadel den 06/05.
Er det innafor å handle det inn den 15/04? Eller må jeg vente til rett før?

Tre måneder på Gonal-F i kjøleskap. Men er vanskelig å kjøpe inn riktig mengde på den.
Jeg trengte fire sprøyter husker jeg. Men kjøpte en for hver kontroll for å ikke kjøpe for mye :)

Tre måneder på Gonal-F i kjøleskap. Men er vanskelig å kjøpe inn riktig mengde på den.
Jeg trengte fire sprøyter husker jeg. Men kjøpte en for hver kontroll for å ikke kjøpe for mye :)

Jeg har 125 x 8. Når det står 125, er det 125mg?

Jeg har 125 x 8. Når det står 125, er det 125mg?
Nei, er iE, internasjonale enheter :)

Jeg begynte med 125 iE, i ei uke cirka, også litt over ei uke med 200 iE. Så endte med ei 950 iE sprøyte, to 450 iE og en 300 iE før uttak :) Så det ble litt. Den 950 kosta 3200 kr.

Nei, er iE, internasjonale enheter :)

Jeg begynte med 125 iE, i ei uke cirka, også litt over ei uke med 200 iE. Så endte med ei 950 iE sprøyte, to 450 iE og en 300 iE før uttak :) Så det ble litt. Den 950 kosta 3200 kr.

Jeg har resept på 300iE x1, 450iE x1 og 900iE x1.
Hvilken skal jeg ta ut? Alle 3?

Jeg har resept på 300iE x1, 450iE x1 og 900iE x1.
Hvilken skal jeg ta ut? Alle 3?
Jeg hadde tatt ut den største først, også sett ann hvor mange dager du trenger :)
Det gjorde iallefall jeg.

Om du skal ha 125 iE, så har du 950 iE i noen dager der. Ei uke, om jeg har regna riktig i farta.
Jeg hadde første kontroll på dag 7. Og da får jeg vite hvordan sprøyte jeg skal ta ut for hver kontroll.

Skal ha i 8 dager.
Jeg gikk i 13 dager, så ikke uvanlig å gå så lenge heller tror jeg.
Men hadde kontroller nesten annenhver dag etter dag 7. Så du må sikkert ha flere dager du også :)

Jeg gikk i 13 dager, så ikke uvanlig å gå så lenge heller tror jeg.
Men hadde kontroller nesten annenhver dag etter dag 7. Så du må sikkert ha flere dager du også :)

Kan være :) Da får jeg ta ut den store først :) 125gram x 8 er jo 1000, så må ha ut en ekstra uansett..

Kan være :) Da får jeg ta ut den store først :) 125gram x 8 er jo 1000, så må ha ut en ekstra uansett..
Ja, det må du ja. Så iallefall en 300 iE :)
Regner med at jeg får rundt 13 dager som sist denne gangen også. Magen min så ikke ut etterpå... Så blir sikkert like fin på magen nå tenker jeg.

Hent ut så du har til kontrollen! Jeg har alltid bare hatt en kontroll før uttak. Kjedelig å sitte med for mye:)

Ja, det må du ja. Så iallefall en 300 iE :)
Regner med at jeg får rundt 13 dager som sist denne gangen også. Magen min så ikke ut etterpå... Så blir sikkert like fin på magen nå tenker jeg.

Det er det jeg regner med :P

Hent ut så du har til kontrollen! Jeg har alltid bare hatt en kontroll før uttak. Kjedelig å sitte med for mye:)

Jeg er over på fyremadel når jeg skal på kontroll, så må nok ta ut 900 og 300

Jeg hadde mine i en kjøkkenskuff. Oppbevares under 25 grader, men i romtemperatur.

Back
Topp