Hvor ofte vasker dere hus?

Nå om dagen er det nesten daglig. Søle ute + hund og katt som løper ut og inn = møkkete gulv.

Omtrent 1 dag i veka, hadde likt å vaske oftare.
Flytta tråden ut på generelt for fleire svar ;)

Støvsuger og mopper kjøkken/stue/bad hver dag. Resten blir støvsugd og moppet et par ganger i uka.
Vinduer ca en gang i mnd.
Vasker doene og dusjen 3-4 ganger i uka.
Tørker støv når jeg ser det trengs

Hver fredag.

Jeg var mer nøye før, men så la jeg inn årene. Livet og barna skjedde- og sånn er det. Er ikke rent til enhver tid, men rent nok ved behov.

Vasker da det er behov, roboten støvsuger hver dag, men vi støvsuger nøye sånn kanskje 1 gang i uken, vasker hver 14 dag :p
Orker ikke å styre sånn jeg, har nok med å bare komme gjennom skittentøyet til tider :D

1 gang i uka og ellers ved behov. Litt mer nå med to hunder som røyter og en av de har løpetid, så nå er det gulvvask daglig

Støvsuger hver eneste dag, bytter håndklær osv flere ganger i uka, vasker gulv flere ganger i uka. Men, støvtørking og bytting på senger er en gang i uka.

Vasker hele huset hver onsdag når jeg har fri fra jobb, ellers er det etter behov. Baderomsgulvet vaskes for eksempel flere ganger i uka.

Syntes ikke jeg gjør annet enn å vaske jeg... Tørker støv ca 2-5 ganger i uka (kommer ann på årstiden), støvsuger daglig, vasker over kjøkken og badegulvet ett par ganger i uka, vasker over dusj og do ett par ganger i uka og vasken to ganger om dagen... Samt skifter på sengene til meg og småen 1-7 ganger iløpet av uka... Han har astma og allergier + div annet som gjør at sengetøyet ofte er snørrete, slimete, kasta opp på, fulle av kremer og salver og så driver vi med bleieslutt også.... Så vaskes rommet hans to ganger i uka. Men vinduer pusser jeg alt for sjeldent, kanskje jeg skal ta det til helgen...

En gang i uka. Men støvsuger og/eller vasker kjøkkengulvet hver dag.

Alt for sjelden dessverre.. Men støvsuger to ganger i uka. (ikke jeg, men roboten)

Hovedrengjøring én gang i uken. Da støvtørker jeg alt av karmer, lister, lamper osv før jeg støvsuger hele leiligheten og til slutt vasker grundig bad og kjøkken samt alle andre gulv i leiligheten. Støvsuger flere ganger i uken der behovet er størst som i gang, kjøkken og på bad. Vasker selvsagt dusjsone og toalett samt kjøkken oftere enn én gang i uken.

Hovedvask en gang i uka. Støvsuger og vasker over kjøkkenbenker hver dag. Vasker kjøkkengulvet ved behov.

Jeg tar kjøkkenet hver dag, mannen støvsuger og vasker gulv når han har fri, så en gang i uken.

Støvtørking og vask av vinduer og slike ting er ikke noe som skjer ukentlig, men vokser ikke hybelkaniner i karmene fordet :joyful:

Ser ut som mange vasker mye mer enn oss ihvertfall ifølge svar her, men utfra det jeg har sett hos venner og familie, så har ikke vi det noe værre enn andre :)

Jeg tar kjøkkenet hver dag, mannen støvsuger og vasker gulv når han har fri, så en gang i uken.

Støvtørking og vask av vinduer og slike ting er ikke noe som skjer ukentlig, men vokser ikke hybelkaniner i karmene fordet :joyful:

Ser ut som mange vasker mye mer enn oss ihvertfall ifølge svar her, men utfra det jeg har sett hos venner og familie, så har ikke vi det noe værre enn andre :)
Du hørtes litt mer som du var på mitt nivå, ser helt greit her likevel selv om jeg ikke vasker like ofte som det blir nevnt her :p

Back
Topp