For varmt med Voksi Move i bilsetet?

Guttemamma050819

Andre møte med forumet
Junior satt en times tid i bilsetet i dag, i bil og inne på senter. Han hadde glidelåsen helt åpen på posen, hadde ikke lue og hadde kun på seg body, joggebukse og sokker i bomull. Likevel var han veldig varm da jeg tok han ut.. Blir det rett og slett slik fordi de sitter så «sammenkrøpet» oppi der at selv med glidelåsen åpen blir det for varmt? Flere som opplever det samme?
 
Jeg brukte denne posen i vogna i dag med body og lue. Gikk greit her, ene ungen lå inne i 20 min med åpen pose (og ingen lue) og var i helt grei temperatur.

Men kan være at bilstolen blir litt tett ja. Men var ungen klam?
 
Jeg brukte denne posen i vogna i dag med body og lue. Gikk greit her, ene ungen lå inne i 20 min med åpen pose (og ingen lue) og var i helt grei temperatur.

Men kan være at bilstolen blir litt tett ja. Men var ungen klam?

Ja, han var litt klam. Jeg tenkte på å bruke den i vogna framover faktisk;) Har hatt tykk dunpose fra Odenwahler i vogna hittil. Men tror det er bedre i vogna enn bilsetet, siden de blir helt dekket på sidene og rundt hodet/nakken/skuldrene i bilsetet og at ulla i Voksi kanskje blir for varmt da..
 
Ja, jeg har også erfart at det kan bli litt varmt med den nå i bilstolen. Men har akkurat fått ny bil, så tenkte det kanskje hadde å gjøre med at klimaanlegget der er mer effektiv enn i den gamle bilen..
 
Min bli varm nok med bare ullklær og en bomullsdress opp på, og så sitte i bilstol :) men han er også varm av seg (fått det fra pappaen sin) :)

Vi kan ikke ha noe annet enn body, bukse og lue i dunposen i vognen for eksempel, for ellers blir han altfor varm/klam :) og vognen må da stå ute hvis han skal sove
 
Back
Topp