*Håpefull*
Glad i forumet
Hvordan får dere i barna deres D-vitamin dråper? Det tar jo så lang tid før dråpen drypper ut og når den først drypper ut så treffer vi ikke bestandig munnen da babyen har mistet tålmodigheten ved å ligge stille med hodet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvordan får dere i barna deres D-vitamin dråper? Det tar jo så lang tid før dråpen drypper ut og når den først drypper ut så treffer vi ikke bestandig munnen da babyen har mistet tålmodigheten ved å ligge stille med hodet![]()
Jeg har også brukt skje fra starten, har aldri tenkt over at skjeen er for 4+mndTakk for gode tipsJeg var å såg etter skje i dag men de hadde bare fra 4+ mnd, hun er 6 uker så jeg utsatte skjekjøpet og får heller prøve å dryppe rett i munnen med hjelp av litt lek og gjøre noe litt hyggelig ut av det en stund til
![]()
men den er jo ikke lenge i munnen, er snakk om å ha noe å ha noe å overføre dråpene til munnen i, så tror det går bra Takk for gode tipsJeg var å såg etter skje i dag men de hadde bare fra 4+ mnd, hun er 6 uker så jeg utsatte skjekjøpet og får heller prøve å dryppe rett i munnen med hjelp av litt lek og gjøre noe litt hyggelig ut av det en stund til
![]()
Jeg har også brukt skje fra starten, har aldri tenkt over at skjeen er for 4+mndmen den er jo ikke lenge i munnen, er snakk om å ha noe å ha noe å overføre dråpene til munnen i, så tror det går bra
vi heller det nærmest i munnen hennes. Nå som hun spiser grøt får hun det i den noen ganger
Altså helsesøster sa jeg kunne gi sukkervann på skje til jenta mi når hun var ca 6 uker (pga magevondt. Så om dere kjøper slik mateskje å gir d dråper der så går det sikkert fint) dog synes jeh det var lettest å dryppe det rett i munnen hennes i starten.
Takk for gode tipsJeg var å såg etter skje i dag men de hadde bare fra 4+ mnd, hun er 6 uker så jeg utsatte skjekjøpet og får heller prøve å dryppe rett i munnen med hjelp av litt lek og gjøre noe litt hyggelig ut av det en stund til
![]()
Da kjøper jeg skjeer jeg også og prøver på den måten da det tydeligvis ikke har noe å si på det Hva skulle jeg gjort uten dereDa kjøper jeg skjeer jeg også og prøver på den måten da det tydeligvis ikke har noe å si på det
Tenkte at det kanskje blir litt massivt med en skje bare for en bitteliten dråpe? Eller drypper dere alle 5 dråpene på skjeen og gir hele dosen på en gang fremfor å fordele dosen utover dagen? Jeg tolket det litt som at man skulle gi 5 dråper til sammen fordelt utover dagen, men det må man kanskje ikke?
Hva skulle jeg gjort uten dereDa kjøper jeg skjeer jeg også og prøver på den måten da det tydeligvis ikke har noe å si på det
Tenkte at det kanskje blir litt massivt med en skje bare for en bitteliten dråpe? Eller drypper dere alle 5 dråpene på skjeen og gir hele dosen på en gang fremfor å fordele dosen utover dagen? Jeg tolket det litt som at man skulle gi 5 dråper til sammen fordelt utover dagen, men det må man kanskje ikke?
Hva skulle jeg gjort uten dereDa kjøper jeg skjeer jeg også og prøver på den måten da det tydeligvis ikke har noe å si på det