lusemus 71
Forumet er livet
Ser ut som der og er strekDagens test:
Tror jeg skal bytte merke jeg.. vet ikke hva jeg ser med disse! Men merker at den lurer meg litt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som der og er strekDagens test:
Tror jeg skal bytte merke jeg.. vet ikke hva jeg ser med disse! Men merker at den lurer meg litt!
Skimter noeDen der regner jeg ikke som skygge, men at du har hatt en kjemisk.
Her er min og det er mest sannsynlig skygge for den har ikke farge engang. Det hadde din.
Skimter det jeg og håperVis vedlegget 292821
3 dager til IKM, fikk denne testen i går. Veldig synlige kanter, men det inni er mye lysere. Noen som har fått slik før?![]()
Skimter den jeg og. Har prøvd 2 slike pakker og hatt strek på alle.Her er min fra i går, har ikke testet i dag fordi jeg tror det bare er feil på testen. Selv om jeg følger bruksanvisningen så får jeg slike innimellom på disse testene. Bildet er tatt innen tidsfristen også
Kan være starten på noe11 dpo idag, og bittelitt sterkere strek. Fikk mye utslag på en eggløsningstest jeg tok også. Spennendekrysser fingrene for enda sterkere strek i dagene fremover.
Vis vedlegget 292821
3 dager til IKM, fikk denne testen i går. Veldig synlige kanter, men det inni er mye lysere. Noen som har fått slik før?![]()
Hva tror dere om denne? Er det trolig at eggløsning nærmer seg, eller er dette en "når som helst i syklus" -test?Den er litt sterkere enn testene jeg har tatt den siste uken.
Spennende11 dpo idag, og bittelitt sterkere strek. Fikk mye utslag på en eggløsningstest jeg tok også. Spennendekrysser fingrene for enda sterkere strek i dagene fremover.
Skimter noe![]()
Krysser fingrene for at den blir sterkereSkimter noe selv, men tror det er skygge. 2 dager over ikm. Her er bilder før testen tørka
Ja har fått ganske mange slike nå, så kommer ikke til å stole på de før de er klart positiveSkimter den jeg og. Har prøvd 2 slike pakker og hatt strek på alle.
men føler jeg ser noe på den hvite (den er vanlig,, altså ikke tidlig test)Tester tatt ettermiddag 11dpo (klarte bare holde meg i ca 2,5 timermen føler jeg ser noe på den hvite (den er vanlig,, altså ikke tidlig test)
Hei igjen dere!
Ettersom det er så mange her lurer jeg på om noen har vært borti det her før. Jeg har ikm i dag og tok en CB digital. Den viste ikke gravid til min store fortvilelse ettersom jeg har hatt positive tester hele uka, inkludert to CB digital. Fikk siste positive CB digital 13 dpo. Er i dag 15 dpo. Jeg tok en ny digital nå bare for å få det bekrefta, og den er positiv! Hva skjer? Er jeg gravid eller er jeg ikke liksom? Blir gal..
Skimter også noe derTester tatt ettermiddag 11dpo (klarte bare holde meg i ca 2,5 timermen føler jeg ser noe på den hvite (den er vanlig,, altså ikke tidlig test)
Skimter noe selv, men tror det er skygge. 2 dager over ikm. Her er bilder før testen tørka