Oss testetøser imellom

Hadde utskrapning 19/2, begynte spotting 19/3. Men i går ga det seg. Forstår at det tar litt tid før syklusen blir normal. Men tok en test da hvertfall, og tenker at dette er skyggestrek? Noen som vet om disse testene er kjent for det? :rolleyes::happy:

Har du tatt en test og sjekka at all hcg er ute? Altså fått en negativ test?
Etter MA henger hcg i en stund, og varierer hvor lenge etter du har hcg i kroppen, utifra hvor langt du var osv.:happy:

Har du tatt en test og sjekka at all hcg er ute? Altså fått en negativ test?
Etter MA henger hcg i en stund, og varierer hvor lenge etter du har hcg i kroppen, utifra hvor langt du var osv.:happy:

Ja gjorde det.. har testet negativ flere ganger :oops: var jo redd for akkurat det, at kroppen skal lure meg. 12 mars tok jeg første testen, den var kritthvit :) men tror uansett jeg skal ta det med ro, tror liksom ikke jeg har blitt gravid på nytt. Tror disse testene lurer meg litt!

Jeg er 9 eller 10 dpo idag. Har tatt flere tester de siste dagene som har blitt blenda med en gang. Tok en på morran idag hvor jeg etter ca 10 min kunne skimte en antydning til skrek når jeg så nøye etter. Tok en ny for en time siden, og etter 5-10 min følte jeg igjen at jeg kunne skimte en strek ? Har prøvd å ta bilde av det. Ser dere noe eller er det bare en ønskestrek som jeg lurer meg selv til å se? Haha.. :) man kan bli gal av denne ventetiden altså ! Blir spennende å teste på nytt om noen dager.

Vedlegg

• 20190322_141236.jpg
    20190322_141236.jpg
    9,2 KB · Visninger: 120
  • 20190322_134458.jpg
    20190322_134458.jpg
    18,7 KB · Visninger: 130
  • Screenshot_20190322-140544_Gallery.jpg
    Screenshot_20190322-140544_Gallery.jpg
    12,6 KB · Visninger: 120
Jeg er 9 eller 10 dpo idag. Har tatt flere tester de siste dagene som har blitt blenda med en gang. Tok en på morran idag hvor jeg etter ca 10 min kunne skimte en antydning til skrek når jeg så nøye etter. Tok en ny for en time siden, og etter 5-10 min følte jeg igjen at jeg kunne skimte en strek ? Har prøvd å ta bilde av det. Ser dere noe eller er det bare en ønskestrek som jeg lurer meg selv til å se? Haha.. :) man kan bli gal av denne ventetiden altså ! Blir spennende å teste på nytt om noen dager.
Jeg ser og strek! Ser ut som starten på noe ja! :)

Jeg ser også strek ❤️

Har målt hcg med 48 timers mellomrom. Tirsdag 17 dpo var den på 462. Torsdag 19 dpo 1700. Er ikke det høy stigning? Det blir vel en dobblingstid på ca 25 timer det? Testene fra i dag.. nederste ble tatt først, den reagerte veldig seint som at den var litt defekt og den ble så svak:eek: Tok en til rett etterpå som ble mye sterkere.
Det er jo rå bra :D

Dette var veldig interessant faktisk! :) takk for at du deler! M for morgen? M2 for?
M for morgen ja! Og M2 er på morgenen to timer etterpå:hilarious: første er tatt 06 og den andre 08.
E for ettermiddag og K for kveld :-)

Ja gjorde det.. har testet negativ flere ganger :oops: var jo redd for akkurat det, at kroppen skal lure meg. 12 mars tok jeg første testen, den var kritthvit :) men tror uansett jeg skal ta det med ro, tror liksom ikke jeg har blitt gravid på nytt. Tror disse testene lurer meg litt!

Spennende!!! Håper du har blitt gravid på ny!:D

Ville ikke stolt blindt på de testene der (ser ut som ebay/wish tester) da de gir streker og ikke streker i hytt og pine...

Ihvertfall bekreft det med en annen test før du jubler for mye (ikke for å være negativ, for jeg ser også en strek på testen!)

Krysser fingrene for at din strek er babystrek, og slenger med et bilde av hvordan mine slike så ut da jeg ikke var gravid (var ikke utslag på noen av de andre 5 tidligtestene jeg prøvde å dyppe på samme urin).

Vedlegg

• IMG_20190201_074953.jpg
    IMG_20190201_074953.jpg
    81,7 KB · Visninger: 86
  • IMG_20190201_220010.jpg
    IMG_20190201_220010.jpg
    109,3 KB · Visninger: 90
Ser streken. Det kan være starten på noe

Ville ikke stolt blindt på de testene der (ser ut som ebay/wish tester) da de gir streker og ikke streker i hytt og pine...

Ihvertfall bekreft det med en annen test før du jubler for mye (ikke for å være negativ, for jeg ser også en strek på testen!)

Krysser fingrene for at din strek er babystrek, og slenger med et bilde av hvordan mine slike så ut da jeg ikke var gravid (var ikke utslag på noen av de andre 5 tidligtestene jeg prøvde å dyppe på samme urin).

Har hørt litt av hvert om one step testene ja, så tar streken med en klype salt. Er bare litt morro at jeg ser noe nå, for alle de andre testene jeg har tatt har vært helt blenda.. men nå har jeg fått 3 tester med svaaaak strek på samme dag. Så det er spennende, men det er enda så tidlig at jeg tar det med ro og vet at det kan være feil med strimlene.. så får bare smøre meg med tålmodighet og krysse fingrene for at det er babystrek :) Om ikke så er det bare å fortsette å prøve. Stresser heldigvis ikke siden dette er første PP. Blir ganske overrasket hvis det allerede har klaffet for å si det sånn :D

Back
Topp