lusemus 71
Forumet er livet
WOW BABYvel, jeg bare måtte! ENDELIG![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WOW BABYvel, jeg bare måtte! ENDELIG![]()

Der er jo strek![]()
Så spennende! Ser streken godtDagens babyplay early, og den har f*** meg strek!
Så spennende! Ser streken godt![]()
Ser strekenDagens babyplay early, og den har f*** meg strek!
Som jeg har forstått så er testene fra normal utrolig dårlig på farge og styrke.
Ja dee er dårlig når man kunne skimte rosa i dem fikk jeg 2-3uker på CB
Jeg har fått sterke clearblue kryss og positiv gravid på clearblue monitoren, sistnevnte trenger 50 hcg for å slå ut. Tok en strimmel fra normal og det var knapt synlig strek på samme urin![]()
Skimter noe la det bli sterkereEtter å ha fått mensen som jeg trodde, men blødda kun 1 døgn. Og har hatt murringer siden tok jeg en test. Demonterte den såklart. Er en Clearblue early..
Hva tror dere?
Vis vedlegget 292627 Vis vedlegget 292628 Vis vedlegget 292629
Bra det ikke bare er megTok en til, og på den kom det så vidt en strek. Typ svakere enn den første. Kan jo bli gal av mindre
Men da tar jeg ikke fler av dem
![]()
Stavene dereres er noe bedre. Men det finnes bedre kansje make sure er bedre.Bra det ikke bare er megTok en til, og på den kom det så vidt en strek. Typ svakere enn den første. Kan jo bli gal av mindre
Men da tar jeg ikke fler av dem
![]()

Blir vel 2 strekerJeg er 6 dpo i morgen, og klarer snart ikke vente lenger... Jeg tror jeg innbiller meg symptomer på graviditet allerede. Jeg er bare på pp1 og holder allerede på å bli gal. Hvordan skal dette gå?![]()
Ser!Dagens babyplay early, og den har f*** meg strek!
Se der javel, jeg bare måtte! ENDELIG![]()
Jeg ser dessverre ingenting på denSyns jeg skimter noe, men samtidig ikke. Tydehjelp? Vis vedlegget 292683 Vis vedlegget 292684
Bilde er for mørkt til at jeg kan se noe. Ikke godt å si hva som er grunnen, kan være fargestoff, for lite konsentrert urin eller kjemisk. Prøv igjen i morgen eller spar opp å få mer konsentrert urinFikk denne i dag tidlig. Ser ikke noe strek på den, kanskje noe feil på den i går eller?
Bilde er for mørkt til at jeg kan se noe. Ikke godt å si hva som er grunnen, kan være fargestoff, for lite konsentrert urin eller kjemisk. Prøv igjen i morgen eller spar opp å få mer konsentrert urin![]()