Salgstips

Henik

Betatt av forumet
Julibarna 2019
tillater meg å tipse om en kjempefin stelleveske på supertilbud for de som trenger det.

Easygrow stelleveske til kr 149,- på havaristen.no, mens vanlig pris er 999,-
Fikk min i sort i posten på mandag og det var så fin
(Ikke sponset:laughing002)

Kanskje en kan legge ut masse kupp i tråden her på babyting om en kommer over noe?!

Vedlegg

• FBC80774-A71E-45B8-AB1C-24DA155F5DFE.png
    FBC80774-A71E-45B8-AB1C-24DA155F5DFE.png
    45,8 KB · Visninger: 54
Takk for tips igjen :) håper dette partiet er like fint som det forrige, torde ikke kjøpe da :p

Takk for tips igjen :) håper dette partiet er like fint som det forrige, torde ikke kjøpe da :p
Var ingen tegn til feil på min veske hvertfall :D Hadde egentlig lyst til å kjøpe en i hver farge, men nøyde meg med en i sort :angel11 Ble litt godis i sammen slengen også:gen014

tillater meg å tipse om en kjempefin stelleveske på supertilbud for de som trenger det.

Easygrow stelleveske til kr 149,- på havaristen.no, mens vanlig pris er 999,-
Fikk min i sort i posten på mandag og det var så fin
(Ikke sponset:laughing002)

Kanskje en kan legge ut masse kupp i tråden her på babyting om en kommer over noe?!
oj, den var fin, gikk rett inn og sjekket! ble litt annen handling der også :)

Kult!:) Takk for tips! Svart eller brun a tru?:angelic:

Ser det er salg på barnas hus frem til lørd. Noen som har gjort noen kupp der?:happy:

Ja, jeg :dance011
Kjøpte blant annet Stokke new born seat, lammeskinn til vogn, bilstolpose i dun, gravid og ammepute, pysjamaser, utebukse, trappegrind. Rett før hadd jeg hentet to pakker på posten med kupp også :smiley-angelic002 Bilen var stappfull..

Ja, jeg :dance011
Kjøpte blant annet Stokke new born seat, lammeskinn til vogn, bilstolpose i dun, gravid og ammepute, pysjamaser, utebukse, trappegrind. Rett før hadd jeg hentet to pakker på posten med kupp også :smiley-angelic002 Bilen var stappfull..
Takk for tips. Tenkte meg dit en tur i morgen:happy: Er det billigere enn å kjøpe det fra f. eks jollyroom?

Takk for tips. Tenkte meg dit en tur i morgen:happy: Er det billigere enn å kjøpe det fra f. eks jollyroom?
Anbefaler å ta turen ja, masse gode kupp der nå :D
Hvor det blir billigst er avhengig av hva du skal ha tror jeg =)
Bilstolposen og new born setet er lurest å kjøpe på barnas hus (tilbudsprisen er lik bruktprisene på de varene her i Tr. Heim hvertfall)
Sengehimmel, tykk sprinkelbeskytter og stellematte kjøpte jeg på 30 % rabatt på jollyroom. (Barnas hus har alle stellematter til -40% nå)
Maxi cosi cabriofix med base bestilte jeg fra babycare.no til kr 1999,- (besafe sin med base er på tilbud til kr 2400,- på barnas hus nå)
Easygrow hood vinterpose kjøpte jeg på babyshop til 50% avslag :D

Noen som vet i hvilken butikk de selger slike fester til vogna for å henge easygrow stelleveske på?

Back
Topp