Oss testetøser imellom

Jeg har ingen flere strimler, det hadde nesten vært lettere å sett etter stigning på de. Men jeg hadde håpet på å se tydeligere stigning på to dager, men det er vel litt økning på disse bildene ?
Og noen som har bilder av hvordan clearblue kryss er samtidig med clearblue ukesindikator 2-3 uker, kjøpt en på tilbud, men vil vente med å ta den litt...
Det ene bildet viser dpo 9, 10 og 12 tørket.

Ser økning:happy: Legger bilde av min clearblue med kryss sammen med digital uke 2-3:)

Vedlegg

• B6DB6F66-EAD6-4B9F-998F-1808EC602FC2.jpeg
    B6DB6F66-EAD6-4B9F-998F-1808EC602FC2.jpeg
    13,1 KB · Visninger: 116
Kan man få el 2 ganger i løpet av 9 dager? :p fikk idag 9dpo en stoooor dose el slim og denne testen, hadde el(positiv test som ble negativ morningen etter) for 9 dager siden :p

Vedlegg

• Snapchat-647636627.jpg
    Snapchat-647636627.jpg
    9,1 KB · Visninger: 119
Hei :)

Er det noen av dere som har erfaring med testene fra butikken Normal? Jeg testa svakt positivt med babyplan early strimmeltest 10 dpo, så litt sterkere 11 dpo hvorpå også CB digital viste gravid 1-2. Ettersom jeg ikke har noen fra babyplan igjen, kjøpte jeg tester fra Normal i dag. Er i dag 13 dpo, og den viste en helt krise svak strek. CB digital viser fremdeles gravid 1-2. Er de testene fra Normal sykt dårlige egentlig?
Legger ved bilde av Normal testen.

Vedlegg

• 20190321_111432.jpg
    20190321_111432.jpg
    12,2 KB · Visninger: 144
Bilde tatt etter tidsfrist, men trenger tolkehjelp:p er det skygge eller er den positiv? (den i midten)

Vedlegg

• Snapchat-617149569.jpg
    Snapchat-617149569.jpg
    9,4 KB · Visninger: 140

Er det noen av dere som har erfaring med testene fra butikken Normal? Jeg testa svakt positivt med babyplan early strimmeltest 10 dpo, så litt sterkere 11 dpo hvorpå også CB digital viste gravid 1-2. Ettersom jeg ikke har noen fra babyplan igjen, kjøpte jeg tester fra Normal i dag. Er i dag 13 dpo, og den viste en helt krise svak strek. CB digital viser fremdeles gravid 1-2. Er de testene fra Normal sykt dårlige egentlig?
Som jeg har forstått så er testene fra normal utrolig dårlig på farge og styrke.

Ja dee er dårlig når man kunne skimte rosa i dem fikk jeg 2-3uker på CB

vel, jeg bare måtte! ENDELIG :hilarious:

Vedlegg

• jippiiiiiii.jpg
    jippiiiiiii.jpg
    33,9 KB · Visninger: 193

Jeg har fått sterke clearblue kryss og positiv gravid på clearblue monitoren, sistnevnte trenger 50 hcg for å slå ut. Tok en strimmel fra normal og det var knapt synlig strek på samme urin:grumpy:

Som jeg gleder meg til å teste. 6 dpo nå, så venter til søndag.
Har tidligtester, har monitor og CBDigital

Kan man få el 2 ganger i løpet av 9 dager? :p fikk idag 9dpo en stoooor dose el slim og denne testen, hadde el(positiv test som ble negativ morningen etter) for 9 dager siden :p
Den el testen er jo ikke helt positiv da ;)
Men på det bilde du la ut der testene var tørket, så så jeg strek på den blå testen.

Den el testen er jo ikke helt positiv da ;)
Men på det bilde du la ut der testene var tørket, så så jeg strek på den blå testen.

Nei heldigvis:) men ståkk litt da den var så ultra svak i går, og så mye sterkere idag i tillegg til el slim:) meeen krysser fingrene et par dager til:) ikm er ikke før på tirsdag :)

Jeg testet meg i dag tidlig. 10 dager siden inseminering og maks fertilitet. Forventet menstruasjon er 26 mars. Jeg så en rød strek på testen i dag tidlig, og jeg posten den også her, og fikk bekreftelse på dette. Jeg ville ta en til og gikk ned for å kjøpe. Testet på nytt uten å ha gått på do på 4 timer. Da var streken borte Kan dette være normalt, når det er såpass tidlig? At testen bare gir utslag på morgenurin eller kan det faktisk hende at jeg ikke er gravid? Venninna mi sa at strek er strek... Men jeg er så nervøs nå

Du skal stole på CB UKES. Den mest nøyaktig testen du finner på marknaden.
BABY :happy093

Back
Topp