Flere som prøver igjen?

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
hei! :D Håper alt står bra til med juli babyene!! Lurer på om noen er i gang med prøving av en til her? :happy: Føler meg så alene:hilarious::hilarious:
 
Hadde tenkt til det, men fikk beskjed om å vente 2 år pga KS
Hvorfor ville dem at du skulle vente i to år? Skjedde det noe spesielt under fødselen din?

Vi tenker å prøve igjen til høsten :)
Lykke til med prøvingen når den tid kommer

hei! :D Håper alt står bra til med juli babyene!! Lurer på om noen er i gang med prøving av en til her? :happy: Føler meg så alene:hilarious::hilarious:
Lykke til med prøvingen :D
Er du innom underforumet for de som prøver da? Der er det masse folk i samme situasjon som deg ;)
 
jeg er gravid igjen :Heartpink:Heartpink
 
Vi bruker ikke prevensjon, men har heller ikke fått tilbake TR, så vi får se :) Har lyst til å bli gravid igjen snart :)
 
Hvorfor ville dem at du skulle vente i to år? Skjedde det noe spesielt under fødselen din?


Lykke til med prøvingen når den tid kommer


Lykke til med prøvingen :D
Er du innom underforumet for de som prøver da? Der er det masse folk i samme situasjon som deg ;)

Fikk beskjed at siden jeg hadde hatt keisersnitt så burde arret få gro sånn at livmorveggen tålte en graviditet og en fødsel
 
Vi, men venter et par måneder nå. Vil gå klar av desember/januar :)
 
Fikk beskjed at siden jeg hadde hatt keisersnitt så burde arret få gro sånn at livmorveggen tålte en graviditet og en fødsel
Jeg hadde også ks meg juli gutten min og spurte om akkurat dette og jeg fikk beskjed om at det hadde ingenting å si.
Kunne bare få de hyppig.
 
Jeg er 4+3 i dag, terminen er foreløpig 3 januar 2020.
Tok testen i dag.
:happy090
 
Oj! Rart de sier så forskjellig :eek:

Ja, jeg vet ikke hvorfor.
For jeg spurte direkte om dette på fødselssamtalen ca 1 mnd etter ks, siden jeg hadde lest på nettet at jeg burde vente 2 år.
Da fikk jeg beskjed om at det trengte jeg ikke.

Jeg måtte også fjerne en eggleder tidligere pga svangerskap utenfor livmoren, da fikk jeg beskjed av kirurgen at det ikke vil minske sjansene for å bli gravid i etterkant, fordi da vil kun den egglederen jeg har igjen dominere hver mnd, i stedet for at de bytter.
Mens fastlegen sa at jeg måtte være klar over at det halverte sjansene for å bli gravid.
Jeg venter nå nr 3.
 
Ja, jeg vet ikke hvorfor.
For jeg spurte direkte om dette på fødselssamtalen ca 1 mnd etter ks, siden jeg hadde lest på nettet at jeg burde vente 2 år.
Da fikk jeg beskjed om at det trengte jeg ikke.

Jeg måtte også fjerne en eggleder tidligere pga svangerskap utenfor livmoren, da fikk jeg beskjed av kirurgen at det ikke vil minske sjansene for å bli gravid i etterkant, fordi da vil kun den egglederen jeg har igjen dominere hver mnd, i stedet for at de bytter.
Mens fastlegen sa at jeg måtte være klar over at det halverte sjansene for å bli gravid.
Jeg venter nå nr 3.
Hæææ, skjønner ingenting jeg må :p legen som opererte meg som hadde samtale med meg dagen før jeg skulle reise hjem som sa det skjønner du.. Men da er legene tydeligvis ikke enige :p
 
Fikk beskjed at siden jeg hadde hatt keisersnitt så burde arret få gro sånn at livmorveggen tålte en graviditet og en fødsel

Sniker

Jeg fikk akutt keisersnitt i mars i fjor. Er gravid igjen med termin i oktober. Verken jordmor eller lege har sagt det er noe farlig selvom deg er tett. Kun at de blir å være obs på om jeg får mye vondt i arret mot slutten. Har også tidligere bekkenløsning en sist, som kan komme av tette svangerskap. Men jobber fortsatt 100%
 
Back
Topp