Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svarJeg har jo ikke noe sammenligningsgrunnlag, og kan ikke si at noen er flinkere enn andre. Jeg har brukt Maigaard fertilitetsklinikk i Danmark, og har vært strålende fornøyd. Både med selve behandlingen, men også med oppfølgingen underveis. De er veldig tilgjengelige for spørsmål, og svarer raskt på mail. Det er en forholdsvis liten klinikk, og jeg følte meg hele veien ivaretatt som en person, ikke bare som nok en anonym pasient.
Takk for svarDet er mange bra klikikker. Tror nesten du må velge hvilket land du ønsker å dra til. Spania er flinke. Alle har tilgang på skandinavisk donor, hvis du/dere ønsker å bruke det. Hellas, Tsjekkia, Russland, Sverige, Finnland, Latvia er også alle gode alternativer til Danmark.
Takk for svarjeg lurer litt på hvor ulike tilbudene er i de forskjellige landene. Det virker som det finnes mange ting å teste ut i andre land men jeg vet ikke helt hva jeg skal kikke etter.
Har prøvd egne egg IVF på Maigaard og Ciconia i Århus, de er veldig søte og raske med tilbakemelding begge steder. Men om du vil ha noen som gjør noe annet, evt utreder mer, enn Norge bør du nok dra utenfor Norden.Noen som har reist utenlands for å prøve ivf eller vet om klinikker som er flinke?
Ja er det jeg får inntrykk av! Takk for svar!Har prøvd egne egg IVF på Maigaard og Ciconia i Århus, de er veldig søte og raske med tilbakemelding begge steder. Men om du vil ha noen som gjør noe annet, evt utreder mer, enn Norge bør du nok dra utenfor Norden.