* IKM UKE 13* 2019

Cd 13, og forventer el i morgen! Og der jo ut som det kan stemme? Og syklusen endelig er tilbake i sitt stabile med 28 dagers syklus!
Etter MA har syklusen vært 28-34, så håper det hjelper nå at den er stabil igjen :happy:
20190312_153140.jpg

Legger en fot her også. Har mine mistanker om at el var i natt eller i dag. Men den kan også ha vært lørdag som var. Men siden pulshoppet mitt var i går til i dag, regner jeg nesten med el har vært eller er nå.
PP 1 (etter 6mnd ventetid) EL 12/13 ikm ca 26/27 mars

Skjønner j godt!! Varierende sykluslengder?
Symptomer?
klikksykluser :p neida.. trodde jeg har syklus på 31+dager.. blir irritert når monitor aldri viser max,. For EL har jeg hatt, iallfall forrige pp med kjemisk. Hadde et lite håp om max idag da det er tydelig noe som skjer der nede, murrer og styrer :P har hatt el slim flere dager..blir litt sprø! OM hvis det blir flere pp så prøver jeg temping isteden, det er jo det eneste som for sikkert kan fortelle om el har funnet sted. Dyrt med disse pinnene også i lengden..

Blir så usikker nå denne pp, er på dag nr 3 med småblødninger men EL testene blir sakte men sikkert litt sterkere hver dag:) skal ha EL den 15.03.
Satser på blødningene ikke er noe negarivt og at dette blir en positiv pp :)
Har hørt blødning betyr at man er ekstra fruktbar.. krysser for deg :D

Blir disse svakere eller er alle like sterke? :p
Di 2 øverste er fra igår kveld (ca 1 time mellom) og den nederste fra idag tidlig:) fikk en stikkende smerte på venstre side idag før jeg kom meg ut av sengen, så tenker at det kanskje var egget som slapp:) men tester hele tiden nå for å finne ut når jeg skal starte på wild yam og baby klister:)

Vedlegg

• Snapchat-851053056.jpg
    Snapchat-851053056.jpg
    8,5 KB · Visninger: 61
Blir disse svakere eller er alle like sterke? :p
Di 2 øverste er fra igår kveld (ca 1 time mellom) og den nederste fra idag tidlig:) fikk en stikkende smerte på venstre side idag før jeg kom meg ut av sengen, så tenker at det kanskje var egget som slapp:) men tester hele tiden nå for å finne ut når jeg skal starte på wild yam og baby klister:)
Synes den øverst er sterkest og at den nederst er svakere :) trolig hatt el etter det du forteller tenker jeg.

Tenker jeg melder meg inn her hos dere. Skulle egentlig hatt EL forrige uke, men etter en uke med nesten positive El tester fikk jeg positiv Cb søndag og mandag. Vanligvis har jeg EL på siste dag med positiv test, så etter beregningen var det mandag. Temper i tillegg, men dessverre ser jeg ingen temp økning enda...

Teeny - 33 år - PP4 -B3- EL ca 11.3 - IKM ca 26.3

Tenker jeg melder meg inn her hos dere. Skulle egentlig hatt EL forrige uke, men etter en uke med nesten positive El tester fikk jeg positiv Cb søndag og mandag. Vanligvis har jeg EL på siste dag med positiv test, så etter beregningen var det mandag. Temper i tillegg, men dessverre ser jeg ingen temp økning enda...

Teeny - 33 år - PP4 -B3- EL ca 11.3 - IKM ca 26.3
Da havnet vi begge to her :) jeg må ha hatt el mandag eller tirsdag.

Hva tenker dere?
Er den positiv, eller nesten positiv?
Nederste tatt ikveld, øverste i ettermiddag!:hilarious:
20190313_215811.jpg

Back
Topp