Har glemt papirene!

Mammalaila

Glad i forumet
Går det an å være så teit!? Jeg har glemt det papiret hjemme som man skal ha med på sykehuset. Det som er kryssa av for hva man skal, som vi skal underskrive på og sånn. Det er gule felt på hvis jeg ikke husker feil. Hvis noen skjønner hva jeg mener. Vi skal på St.Olavs i morra for å ta ultralyd (dag 12 styrtsyklus). Er det krise om vi ikke har det med? Er på hotell i Trondheim så får ikke henta det......

Er han med? Be om å få et nytt med en gang så gjør dere det der.

Er det ikke noen plass der dere kan skrive ut nytt da? Du finner alt av skjema på nettsiden deres :) Eller gjør som Tigerbaby skriver :)

Ring avdelingen imorgen tidlig. Er sikkert ikke de først som har glemt det

Er en mester i å rote bort papir, så har passet meg veldig bra at de har det tilgjengelig der :)

Oi, det har jeg aldri sett før! Skulle likt å se det skjemaet som er for tykkelse på slimhinnen der også, sist måtte gyn bare ta et journalnotat og gi meg
Ja, kunne godt vært der det også :)

Oy ,det visste jeg ikke at man kunne gjøre :) Men kan vel ikke gå i resepsjonen på hotellet og spørre om de kan skrive ut til meg heller :rolleyes:
Det er det skjemaet her jeg glemte. Men.. de bør vel ha sånne liggende inne på fertilitetsklinikken vi bare kan fylle ut når vi er der vel? o_O

Vedlegg

• Screenshot_20190307-233634_Word.jpg
    Screenshot_20190307-233634_Word.jpg
    19,1 KB · Visninger: 65
Oy ,det visste jeg ikke at man kunne gjøre :) Men kan vel ikke gå i resepsjonen på hotellet og spørre om de kan skrive ut til meg heller :rolleyes:
Det er det skjemaet her jeg glemte. Men.. de bør vel ha sånne liggende inne på fertilitetsklinikken vi bare kan fylle ut når vi er der vel? o_O
Joda, hotellet kan skrive ut!

Det gikk veldig fint å få nytt skjema på sykehuset :D
Vi har glemt papiret hveeeer gang! Ordner seg så fint på sykehuset atte :)
Bra alt gikk i orden, man blir jo litt svett når man innser at man har glemt papirene.
Tror det er verre å glemme legitimasjon for å si det sånn!

Og hvis mannen skriver under med litt annen skrift! Det er de veldig nøye på.. på forrige fryseforsøk tok jeg med skjema på første kontroll, mannen var ikke med, så leverte jeg skjema til legen. Fikk telefon etterpå om at skriften til mannen lignet ikke den forrige, føltes som om de trodde jeg hadde forfalsket den :hilarious:
Måtte heldigvis på enda en kontroll så jeg fikk tatt med nytt skjema der han hadde underskrevet igjen, som heldigvis ble godkjent :p Da ble mannen veldig oppgitt over hele greia :hilarious:

Anbefaler å ha egen mappe til ALLE papirene dere får og leverer under behandling, da har man system på det. Mappen min er min lifesaver.

Anbefaler å ha egen mappe til ALLE papirene dere får og leverer under behandling, da har man system på det. Mappen min er min lifesaver.
Jeg har allerede en perm og har ikke begynt behandling en gang :hilarious: Vi fikk jo hver vår bibel (han 6 ark og jeg 9) bare på forsamtale innkallingen så jeg skjønte med en gang at her måtte det holdes ryddig!

Jeg har allerede en perm og har ikke begynt behandling en gang :hilarious: Vi fikk jo hver vår bibel (han 6 ark og jeg 9) bare på forsamtale innkallingen så jeg skjønte med en gang at her måtte det holdes ryddig!
Det var mye papirer

Back
Topp