vitaminer

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Vi starter opp med IVF om nesten 2mnd..
Burde jeg starte opp med graviditetsvitaminer nå? Eller vente til neste mens?

Vi starter opp med IVF om nesten 2mnd..
Burde jeg starte opp med graviditetsvitaminer nå? Eller vente til neste mens?

Anbefales i alle fall å ta folat og jod tre måneder før man planlegger å bli gravid så det ville jeg startet med. Selv har jeg aldri kjøpt disse gravid-vitamin pakkene da jeg synes de er fryktelig dyre sammenlignet med å sette sammen selv

Anbefales i alle fall å ta folat og jod tre måneder før man planlegger å bli gravid så det ville jeg startet med. Selv har jeg aldri kjøpt disse gravid-vitamin pakkene da jeg synes de er fryktelig dyre sammenlignet med å sette sammen selv

Ja, vi tar tran hver dag. Så har begynt å ta folat. Er det fler av de jeg virkelig trenger?

Jeg tar gravid vitaminene nå og forventer start (forhåpentligvis) april-mai :)

Jeg tar myyye vitaminer, men det er fordi jeg er redd for nok en SA, så prøver å forebygge.
Men om det fungerer vet jeg ikke. Og så begynner jeg nok på gravid hormoner igjen når mensen kommer, og bidronninggele.

Folat har jeg tatt i 12 år, så det er jeg en racer på. Gleder meg til å kunne ta pause fra det til neste unge skal planlegges... :hilarious:

Hvilket jod-tilskudd finnes? Jeg så etter det sist jeg var på apoteket men fant ikke.

Back
Topp