Spør nestemann/dame!

Hvit fisk:) rød blir fort litr tungt..

Ordentlig bok eller lydbok?
 
Rundstykker er best, men gidder sjelden lage. :p

Kjøpe brukt eller nytt?
 
Rundstykker er best, men gidder sjelden lage. :p

Kjøpe brukt eller nytt?
Spørs litt hva det er og hvor mye man reelt sett sparer.
Baby f.eks, vi har ny vogn, seng og alt til, klær har vi kjøpt en del brukt, resten på salg, fordi det koster mer enn bruksverdi.
Møbler; brukt er helt ok, gravidklær: gidder ikke betale full pris



Ville du spist snegle om du ble tilbudt det?
 
Ja, for høflighetens skyld, men ikke det beste jeg vet :hilarious: men er jo blitt veldig in å spise insekter! Haha


Pepsi max eller cola zero?
 
Ja, for høflighetens skyld, men ikke det beste jeg vet :hilarious: men er jo blitt veldig in å spise insekter! Haha


Pepsi max eller cola zero?
Kan jeg si pass? Jeg blir gørdårlig av begge to, men cola over Pepsi.

Hvordan er formen idag?
 
Haha, enig!

Formen er bra, kvalmen har ikke kommet, er bare uggen. Prøvde meg på en løpetur oppi skauen her i dag, fy så tungt! Følte meg som et lokomotiv :hilarious:


Elsker du klassisk baby rosa/blå eller velger du helst andre farger til den lille?
 
Haha, enig!

Formen er bra, kvalmen har ikke kommet, er bare uggen. Prøvde meg på en løpetur oppi skauen her i dag, fy så tungt! Følte meg som et lokomotiv :hilarious:


Elsker du klassisk baby rosa/blå eller velger du helst andre farger til den lille?
Jeg er glad i alle farger til baby!

Ris eller potet?
 
Haha, den har vært helt til å begynne med, men velger potet!
Jeg et helt gal etter potet, pommes frittes, båtpoteter, fløtegratinerte, kokte, mos, alt!, nam! Særlig POTET MED SAUS! :Heartbigred:love7 Haha


Telttur i finvær med bålkos eller hotell og badeferie?
 
Tror jeg må si telttur. Bor jo i skauen, så det er det enkleste! Om det i tillegg er bademuligheter er det jo perfekt.

Tv-serier eller bok på kvelden?
 
Tv-serier:) Er tvholic:)


Telttur eller spaferie? :)
 
Vanligvis telttur, men som sliten småbarnsmamma må jeg si jeg ønsker spa neste frimulighet!

Paraply eller allværsjakke?
 
Vanligvis telttur, men som sliten småbarnsmamma må jeg si jeg ønsker spa neste frimulighet!

Paraply eller allværsjakke?
Kan bli inne være et alternativ?:p
Tror faktisk det blir paraply av den grunn at jeg ikke er så glad i hetter... Men bruker nok jakka oftere enn paraplyen.

Er du et A eller B menneske?
 
A menneske, spesielt nå som jeg sovner kl 20 og sover hele dagen! Spretter opp kl 0500 :joyful:

Bonderomantisk eller minimalistisk stil?
 
A menneske, spesielt nå som jeg sovner kl 20 og sover hele dagen! Spretter opp kl 0500 :joyful:

Bonderomantisk eller minimalistisk stil?
Tror jeg sier bonderomantisk :p
(eller hjemmekoselig kaos?)

Langrenn eller skihopp?
 
Gjøre selv, langrenn ;) Se på er egentlig litt et fett.

Hva er favoritt godteriet?
 
Gjøre selv, langrenn ;) Se på er egentlig litt et fett.

Hva er favoritt godteriet?

Freia melkesjokolade ;) Ingen tvil!!

Hva er favorittserien eller filmen din?
 
Doctor Who er favorittserien min, hvis jeg må velge en, men herregud det er jo så mange!

Grønne eller røde/lilla druer?
 
Må si te, aldri klart å bli vant til smaken av kaffe.

Barnedåp eller navnefest?
 
Back
Topp