Barnevogn

Vi har Britax Go Next fra 2015 stående. Kjøpte brukt til nummer 1. Og så har vi en CityJogger trille som nummer 1 bruker nå.

Men mulig vi må ha en søskenvogn på sikt...?
 
Har enten lyst på Bugaboo for eller en Stokke vogn :) Vi må ta en runde å se oss litt om :)
 
Har ikke tenkt så langt enda men svigerfar sender stadig linker! :)
Han har ingen egene barn og ikke opplevd å bli bestefar før, selv om svigermor har to stk så har han ikke vært der fra dem kom til.
Så han er forholdsvis ivrig på å finne ut hvilken barnevogn vi skal ha :) :)
 
Ok , i går var vi ute for å teste vogner igjen (ivrige ja:facepalm: )sist gang skulle jeg egentlig teste ut bugaboo Fox , da det var en jeg hadde sett så mye om. Da endte vi opp med og forelske oss i en helt annen en som ingen av oss hadde tenkt over ,nemlig stokke trailz. Jeg hadde i utgangspunktet stått mellom emmaljunga nxt90,bugaboo Fox og dubatti ,men nå var dubatti og Fox strøket av lista , emmaljunga måtte jeg derimot sjekke ut grundig før jeg avskrev den, så gjorde det i går .:hilarious:

Gubben hadde allerede bestemt seg for at det var stokke han likte best , så jeg fikk velge. Etter nok en time med sjekking. Sammenslåing og testing av vognene opp mot hverandre , kom jeg til samme konklusjon , stokke trailz.. tok med oss brosjyrer hjem , og satt og tittet på kvelden, så er plutselig gubben usikker, emmaljunga var visst ikke så ille allikevel ?:hilarious::inpain: godt vi har lang tid igjen:hilarious::yuck:
 
Her blir emmaljunga eller simo kombivogn. Gode og solide vogner
 
Har noen hatt city elite før? Lurer på om bagen er stor nok til å kunne brukes fra sept til i hvertfall april?
 
Jeg aner ikke hva vi skal investere i. Hadde skikkelig vogndilla de to andre gangene, å har hatt mange vogner :p
Men alt er solgt da jeg trodde jeg var ferdig, bortsett fra en trille som kan tas med som håndbagasje på flyet :)
Jeg liker baby jogger City elite godt, så tror det blir en slik. Også kanskje en god gammel simo vogn som kan vugges skikkelig, å at jeg kan ha barnet mot meg i sportsdelen hvis det skulle være behov for det :)
 
Kan ingenting om vogner og har vel så vidt tatt i en vogn før, så jeg syns det er en jungel der ute:wideyed: Gruer meg egentlig til jeg må begynne å sette meg inn i alt og bestemme oss for vogn:hilarious:
 
Jeg aner ikke hva vi skal investere i. Hadde skikkelig vogndilla de to andre gangene, å har hatt mange vogner :p
Men alt er solgt da jeg trodde jeg var ferdig, bortsett fra en trille som kan tas med som håndbagasje på flyet :)
Jeg liker baby jogger City elite godt, så tror det blir en slik. Også kanskje en god gammel simo vogn som kan vugges skikkelig, å at jeg kan ha barnet mot meg i sportsdelen hvis det skulle være behov for det :)
Hva er det du liker så godt med baby jogger city elite? :) Jeg har aldri eid noen vogn før så ganske blank :wacky:
 
Hva er det du liker så godt med baby jogger city elite? :) Jeg har aldri eid noen vogn før så ganske blank :wacky:
Alt egentlig, bortsett fra at sportsdelen bare kan være fremovervendt.
Vogna er veldig stødig, du kjenner at det er god kvalitet. Kalesjen er helt fantastisk, den kan dras skikkelig langt ned, å det er godt med lufte muligheter i kalesjen :)
 
Hva er det du liker så godt med baby jogger city elite? :) Jeg har aldri eid noen vogn før så ganske blank :wacky:
Hjulene er også store å tar seg godt frem. Vi bor på bygda å trenger ei vogn som tar seg godt frem :)
 
Vi har en mountain buggy fra 2015 som vi har vært veldig fornøyde med. Tenker at vi bruker denne vogna til denne spiren og.
 
Spør her også:
Lurte litt på hvor lurt det er å kjøpe en brukt Stokke Trailz vogn som er fra 2015/2016? Det er en jeg fant i nærheten med bra pris, men er litt redd om den er for gammel? Hvor lenge holder disse vognene? Vet at hjul og håndtaket må byttes. Hvor stor sum utgjør dette?
 
Har to Mountain Buggy Urban Jungle fra forrigemann (en i bhg og en hjemme) - kommer til å bruke de på nytt med mini. Har investert i en Carrycot plus denne gangen (brukt), så vi kan ha mini vendt mot oss litt lenger:)
 
Tror det blir Bugaboo eller Stokke, heller mot Stokke nå siden den er høyere.
 
Spør her også:
Lurte litt på hvor lurt det er å kjøpe en brukt Stokke Trailz vogn som er fra 2015/2016? Det er en jeg fant i nærheten med bra pris, men er litt redd om den er for gammel? Hvor lenge holder disse vognene? Vet at hjul og håndtaket må byttes. Hvor stor sum utgjør dette?
Vi skal bruke vogna fra førstemann uten å bytte nokonting, og den var kjøpt brukt i 2016 :) Ser ingen grunn til at alderen skal vere noko problem viss den er godt vedlikeholdt?
 
Stokke Trailz er favoritten her også. Noe ganske annet enn min Emmaljunga Smart Duo jeg hadde til de andre to, da hadde jeg ikke vurdert å sett på Stokkevogna engang. Smaken endrer seg litt ja
 
Vi vurderer bugaboo fox eller stokke trailz... men så har vi ei emmaljunga edge etter minsten som jeg må nok selge før det blir godtatt nytt kjøp
 
Sikler etter ny vogn, men siden jeg brukte over 10 000 kr på min forje barnevogn så blir det at vi bruker den denne gangen og. Jeg har fått høre at vognen min er billig, kanskje i billigste laget, men 10 000 kroner er penger det også
 
Back
Topp