Barnevogn

En tråd i 'September 2019' startet av sofia, 16 Jan 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Sniker inne hos dere, jeg kjeder meg!
    Som den galningen jeg er kjøpte jeg vogn i uke 4 sist siden vi fikk 6000kr avslag. Nxt90f.
    Mistet spiren, men vogna står her og er fin, og venter på spira jeg har nå :p

Myggnettingen har eget soltrekk i tillegg, det går helt ned til føttene.
    Du kan alltids fylle dem med skum selv, sånn til bildekk. Vi har sånne competition-hjul i helgummi, de er ganske ok, slipper å tenke på punktering.

Shit, finnes det folk som synes 10 000 for en vogn er billig? Gale folk!

2. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Det var lurt, det skal jeg få samboer til å finne ut av :)

3. Marimedbabynr3 Andre møte med forumet

Har hatt emmaljunga edge og mondial før. Denne gangen blir det en babyjogger city elite. Må ha en som tar lite plass i bilen. Kjøpte den på babybanden nå og fikk 20%. Fikk den ny til under 5000,- Liker babyutstyr som er på tilbud

4. Stolt mamma Gift med forumet Septemberbarna 2019

Hvem er det som tenker at et vogn til 10 000 er billig???

• Enig Enig x 2
  5. Peanut2018 Gift med forumet Septemberbarna 2019

Det lurer jeg også på...

6. Carro1989 Glad i forumet Septemberbarna 2019

Valget har falt på Britax smile 2, kombivogn. Liten og stødig vogn som får plass i liten bil! :)

7. Snartmamma25 Flørter med forumet

Flere i min omgangskrets Jeg var alenemor da jeg fikk førstemann også.

8. Peanut2018 Gift med forumet Septemberbarna 2019

Hmm, jeg tenker 10 000 kr er det en vogn koster idag, men fy fader så dyrt. Synes det er mer enn nok penger og hadde absolutt ikke hatt lyst til å bruke serlig mer enn det.

• Enig Enig x 1
  9. MammatiltoPLUSSenoverraskelse Flørter med forumet

Jeg har hatt, ro typer emmaljunga, Stokke trailz, bugaboo buffalo osv osv.. var litt vogngal med de to første kan man si. Men denne gang er valget enkelt for meg. Jeg skal ha en babyjogger city elite!
    Ikke den peneste vognen, men GU så praktisk!!
    Husk at det er sportsdelen på vognen dere bruker lengst. Og greit nok de andre vognene er fine, men virker ikke så gode å sove i. Og når du bruker vognen er det jo mest når ungen skal sove lur?
    Denne er lang og stor og har så og si full liggestilling. God å trille og har plass til foreldre med lange bein :p. Stor kalesje, og lett å legge sammen :)
    Også er jo prisen en del snillere enn de andre «design» vognene

10. Stolt mamma Gift med forumet Septemberbarna 2019

Da lurer heg på hva de tenker om en vogn til 4000-5000 kr

• Enig Enig x 2

Del denne siden